خرید مستقیم صندل المطراش زنانه

صندل یکی از پاپوش های پر فروش در فصل تابستان می باشد و در انواع زنانه و مردانه تولید می شود. یکی از مدل های وارداتی آن صندل المطراش می باشد که با توجه به کیفیت درجه یک و دوام بالا دارای متقاضیان زیادی بوده و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. امکان خرید صندل المطراش زنانه به صورت آنلاین برای مشتری فراهم می باشد. در این مرکز انواع این محصول با کیفیتی درجه یک به مشتریان ارائه می شود.

خرید مستقیم صندل المطراش زنانه

اطلاعاتی درباره خصوصیات صندل المطراش خوب

اطلاعاتی درباره خصوصیات صندل المطراش خوب صندل المطراش خوب از چرم طبیعی تهیه شده است که بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد. این محصول علاوه بر طراحی شیک و منحصر به فرد از طول عمر بالایی برخوردار می باشد و انتخاب مناسبی برای فصل تابستان است و مانع عرق کردن پا شده که این امر در پیشگیری از انواع بیماری های قارچی و پوستی مؤثر است.
با توجه به متریال مرغوب به کار رفته در آن هیچ گونه حساسیتی در پا ایجاد نمی کند و در هنگام پیاده روی مانع از ایحاد خستگی در پا می شود. این صندل بسیار سبک و راحت است. صندل المطراش دارای زیره طبی سه لایه از جنس ترمو می باشد و از ایجاد فشار بر کمر و ستون فقرات پیشگیری می کند.
رویه چرمی این کفش ضد تعریق بوده و از ایجاد بوی نامطبوع نیز جلوگیری می کند. این صندل در انواع مدل های متنوع جلو بسته، جلو باز، پاشنه دار و یا پاشنه تخت وجود دارد که با وجود تنوع بالا در رنگ و طرح مشتری می تواند با توجه به سلیقه و نیاز خود محصول دلخواه را انتخاب و خریداری کند.

قیمت خرید انواع صندل المطراش زنانه

قیمت خرید انواع صندل المطراش زنانه قیمت صندل المطراش زنانه به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟ مهمترین مورد نوسانات نرخ ارز و تورم کنونی در جامعه می باشد که تأثیر زیادی در افزایش انواع کالا ها به ویژه محصولات وارداتی داشته است که این محصول نیز نسبت به ماه های اخیر با افزایش قیمت مواجه شده است.
موارد دیگری از جمله مدل و طرح آن، روش خرید، سایز و اندازه، میزان و حجم خرید و … بر قیمت این محصول مؤثر می باشند. در حال حاضر شرکت های بازرگانی متعددی در زمینه واردات انواع دمپایی المطراش از کشورهای عربی به ویژه امارات در حال فعالیت می باشند و این محصول را با ضمانت کیفیت و در انواع طرح های شکیل و زیبا وارد کشور می کنند که به دلیل مرغوبیت و طراحی زیبا بسیار پر طرفدار بوده و مشتریان استقبال خوبی از خرید این محصول نشان می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما