فروشندگان برتر صندل روفرشی چرمی

یکی از مناسب ترین کفش های مورد استفاده برای فصل تابستان صندلی می باشد و صندل در انواع طرح و جنس در بازار عرضه شده است که می‌تواند در فضای بیرون و داخل مورد استفاده قرار گیرد و فروشندگان برتر صندل روفرشی فرش چرمی اقدام به عرضه این محصول با کیفیت و قیمت مناسب نموده اند آیا می دانید چگونه می توان با این فروشندگان جهت خرید صندل ارتباط برقرار کرد

فروشندگان برتر صندل روفرشی چرمی

مشخصات صندل های چرمی باکیفیت

مشخصات صندل های چرمی باکیفیت

صندل های چرمی یکی از مقاوم ترین انواع این محصول هستند که معمولاً با استفاده از چرم گاوی ساخته می شوند.

این نوع محصولات مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه و فشار دارند و نوسانات دمایی تاثیری در کیفیت آنها نمی گذارد زیره این نوع صندل ها نرم بوده و از قابلیت ارتجاعی زیادی برخوردار است و همین مسئله موجب شده است که در زمین های ناهموار و سنگلاخی نیز مقاوم باشند.

این صندل ها در انواع مختلف به وسیله یک بند چسبی به پا محکم می شوند تا هنگام راه رفتن از پا خارج نگردند. نوع طبس این صندل ها دارای پاشنه حدود ۲ سانتی متری می باشد که در حفاظت از ستون فقرات نقش بسیار مهمی دارد.

جنس زیره مورد استفاده برای صندل های چرمی معمولاً از پلی اورتان است که وزن بسیار سبک را به صندلی می دهد و به همین دلیل راه رفتن با این صندل ها بسیار راحت است.

نکات مهم در هنگام خرید صندل روفرشی چرمی

نکات مهم در هنگام خرید صندل روفرشی چرمی

نوع خاصی از صندل های چرمی به اسم صندل روفرشی چرمی در بازار وجود دارد که از آنها برای فضای داخلی منزل استفاده می شود. این نوع صندل ها فاقد بند پشتی بوده و به همین دلیل پوشیدن آنها بسیار راحت می باشد.

صندل چرمی روفرشی باید نسبت به انواع دیگر صندل از بندهای کمتری برخوردار بوده و ضخامت و پهنای آنها نیز باید کمتر باشد. جنس این نوع صندل ها به گونه‌ای است که دوام و ماندگاری آنها به خصوص به علت این که در محیط خانه مورد استفاده قرار می گیرند بسیار بالا می باشد.

همچنین این صندل ها باید دارای پاشنه با ارتفاع کمی باشند تا موجبات ناراحتی کمر و پا را در فرد استفاده کننده ایجاد نکنند. تنوع رنگ در این محصولات زیاد بود و به خصوص در انواع زنانه رنگ های شاد و متنوع بیشتر دیده می شود.

برای خرید صندل روفرشی می توانید با فروشندگان این محصول تماس بگیرید و پس از کسب اطلاع از قیمت روز این محصول نسبت به سفارش آن اقدام کنید و با خرید عمده این صندل آن را با قیمت ارزان تری به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما