قیمت مناسب دمپایی لاانگشتی بچگانه

قیمت دمپای لاانگشتی بچگانه به عوامل مختلفی بستگی دارد. این محصول با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. خریداران می توانند برای ارزان تر شدن قیمت محصول، خرید خود را به صورت عمده و از طریق همین سایت انجام دهند. تا بتوانند با صرف هزینه کم صاحب محصول با کیفیت شوند.

فروش عمده باعث می شود تا قیمت هر جفت دمپایی برای خریداران بسیار ارزان تر و به صرفه تر گردد. 

قیمت مناسب دمپایی لاانگشتی بچگانه

مزیت دمپایی لاانگشتی بچگانه

مزیت دمپایی لاانگشتی بچگانه

دمپایی لاانگشتی بچگانه، به دلیل طراحی ویژه و مواد مرغوب، از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول به صورت کاملا راحتی و سبک تولید شده است تا کودکان هنگام استفاده از آن کاملا احساس راحت داشته باشند. سبک بودن دمپایی باعث می شود تا کودکان برای جابجایی و قدم زدن مشکلی نداشته باشند. 

این دمپایی کاملا نرم و انعطاف پذیر است. هم چنین دارای کفی طبی می باشد. استفاده از کفی طبی در این دمپایی ها باعث می شود تا بچه ها دچار کمردرد و آسیب به ستون فقرات نشوند. 

از آن جا که این دمپایی از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، بنابراین در میان کشور های مختلف خاورمیانه از جمله عمان و کویت طرفدار دارد و به این کشور ها صادر می گردد. دمپایی صادراتی در تعداد بالا و در بسته بندی های مناسب به بازار جهانی ارائه شده و موردپسند همگان واقع می شود. 

طراحان این محصول از طرح های انیمیشنی و کودکانه برای تولید دمپایی استفاده می کنند. این امر توجه کودکان را جلب می نماید و میزان فروش را بالا می برد. 

از دیگر مزایای این محصول می توان به طراحی خاص ویژه دختران و پسران اشاره کرد. برای مثال طرح های پسرانه بیشتر دارای رنگ های آبی و طرح های دختران بیشتر دارای رنگ های زرد و صورتی و … می باشند. 

توزیع دمپایی لاانگشتی بچگانه صادراتی

توزیع دمپایی لاانگشتی بچگانه صادراتی

توزیع دمپایی لاانگشتی بچگانه به صورت عمده و جزئی انجام می شود. توزیع عمده محصول باعث می شود تا مشتریان بتوانند بنابر مقدار نیاز خود به تهیه محصول بپردازند. این روش خرید بسیار مناسب مغازه داران محترم است. این مراکز می توانند دمپایی ها را به تعداد بالا و با سود بسیار کم تهیه نمایند و سپس با قیمت مورد نظر خود آن را به سایر مشتریان بفروشند. 

فروش این محصول به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه انجام می شود. فروش بی واسطه باعث کاهش سود تعلق گرفته به کالا می شود. بنابراین قیمت نهایی کالا را کاهش داده و ارزان تر می سازد. 

صادرات دمپایی از نظر اقتصادی برای کشور سودمند است و باعث ورود ارز بین المللی و رونق اقتصادی می گردد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما