قیمت کلی کتونی اسپرت پیاده روی

در قیمت کلی کتونی اسپرت پیاده روی عموما جنس مواد اولیه و نوع تجهیزات به کار رفته تاثیر بسزایی دارد. خرید عمده این محصول با قیمت تولیدی صورت می گیرد که عموما دارای اختلاف قیمت بسیاری با سطح بازار می باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قیمت کلی کتونی اسپرت پیاده روی

مشخصات کلی کتونی های پیاده روی اسپرت

مشخصات کلی کتونی های پیاده روی اسپرت

امروزه عموما  برای پیاده روی و ورزش از کتونی های ورزشی و اسپرت استفاده می شود. این محصول عموما به علت دارا بودن عواملی از مزیت های بسیاری برای کارهای پرفعالیت برخوردار می باشد. از مهمترین آنها می توان به سبک بودن، رویه نازک و کف قابل انعطاف اشاره کرد.

از مشخصات کلی کتونی های پیاده روی اسپرت، رویه پارچه ای، پاشنه دو سانت، زیره پیو، و نوع بند دار و کشی آن را می توان نام برد. از این رو با داشتن مدل های بی شمار این محصول، افراد دارای سلایق مختلف می توانند از مدل های به خصوصی استفاده کنند.

رنگ بندی های مختلف این محصول می تواند سلایق مختلفی را پوشش دهد. عموما رنگ هایی در طیف قرمز برای بانوان و دیگر رنگ ها برای آقایان کاربرد دارد. عموما نوع بند دار این محصول بهترین نوع کفش برای ورزش مخصوصا دو می باشد که پا را محکم در داخل کشور نگه می دارد ولی افراد سالخورده می توانند با تهیه نوع کش دار این محصول می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

خرید عمده کتونی اسپرت پیاده روی

خرید عمده کتونی اسپرت پیاده روی

خرید کتونی اسپرت به صورت عمده و خرده صورت می گیرد. خرید عمده کتونی اسپرت پیاده روی عموما از قیمت های کمتری نسبت به سطح بازار برخوردار می باشند. از این رو سازمان های ورزشی و خصوصی می توانند با خرید عمده از مزایای بیشتر این امر برخوردار شوند.

قیمت کتونی پیاده روی با توجه به نوع مدل، کیفیت، طرح و رنگ متفاوت می باشد. هرچقدر کفش مورد نظر از لحاظ انعطاف میزان بیشتری را داشته باشد می تواند قیمت بالاتری را از آن خود کند چرا که کفش پیاده روی با داشتن کف منعطف راحتی را در هنگام استفاده برای افراد دارای سنین مختلف رقم می زند.

تولید کنندگان این محصول عموما از تجهیزات پیشرفته تر و مواد اولیه مرغوب برای تولید کفش های طبی استفاده می کنند. جنس رویه کفش نیز حرف اول را در ماندگاری طولانی مدت محصول می زند. تراکم کمتر پارچه مورد استفاده در کفش به همراه دارا بودن تار و پود های محکم و مقاوم در برابر پارگی می تواند برای یک کفش ورزشی متناسب باشد. تراکم کمتر عبور و مرور هوا را به داخل کفش میسر نموده و این امر مانع از تعریق پا در داخل کفش می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما