کارخانه تولید دمپایی مردانه ایربولینگ

طی سال های اخیر نوع خاصی از دمپایی به اسم دمپایی ایربولینگ وارد بازار شده است. این نوع دمپایی که به دمپایی ژله‌ای نیز معروف می باشد با استفاده از روش ساخت ویژه‌ای از پی وی سی یا پلی وینیل کلراید تولید شده است. کارخانه تولید دمپایی مردانه ایربولینگ این محصول را با کیفیت عالی و قیمت ارزان به بازار ارائه نموده است. آیا می دانید که چگونه می توان جهت خرید این محصول با کارخانه تولید کننده آن تماس برقرار کرد؟

کارخانه تولید دمپایی مردانه ایربولینگ

راهنمای جامع خرید دمپایی ایربولینگ

راهنمای جامع خرید دمپایی ایربولینگ

یکی از پرطرفدارترین انواع دمپایی موجود در بازار که با استفاده از فرآیند دمیدن هوا به داخل مواد تشکیل دهنده این دمپایی یعنی pvc به دست می آید دمپایی ایربولینگ یا ژله ای می باشد.

این نوع دمپایی از دوام بسیار بالایی نسبت به انواع دمپایی های دیگر برخوردار است و هنگام خرید این دمپایی باید نرمی و انعطاف پذیری آن مورد توجه قرار گیرد زیرا این نوع دمپایی ها بسیار نرم بوده و راه رفتن با آنها راحت می باشد.

تنوع رنگ در این محصولات بسیار زیاد است و ساختار فیزیکی آنها حالت ژله مانند دارد. انواع مختلف این نوع دمپایی ها به خصوص نوع دخترانه و زنانه آنها ممکن است دارای اکلیل های زیبا در داخل دمپایی باشند که باعث شیک شدن آنها می شوند.

توجه کنید که جنس زیره این پلاستیک ها معمولا با جنس روی آن یکسان بوده و پیوستگی و یکپارچگی بین آنها وجود دارد. هنگام انتخاب این دمپایی ها دقت کنید که کف زیرین آنها دارای برجستگی های خالدار یا شیاری باشد تا از لیز خوردن بر روی سطوح صاف جلوگیری کند و نوعی اتصال با کف ایجاد نموده از ایجاد لغزش ممانعت نماید.

بررسی بازار داخلی دمپایی مردانه ایربولینگ

بررسی بازار داخلی دمپایی مردانه ایربولینگ دمپایی مردانه ایربولینگ یکی از محبوب ترین انواع دمپایی در بازار داخلی ایران به شمار می رود زیرا علاوه بر زیبایی از دوام بسیار بالایی به دلیل مواد تشکیل دهنده آن برخوردار است.

دمپایی مردانه روفرشی ایربولینگ یکی از انواع مختلف دمپایی مردانه شیک به شمار می رود که زیبایی خاصی دارد و به دلیل خاصیت ارتجاعی برای هر نوع پایی می تواند مناسب باشد و باعث اذیت پا نمی شود.

برای خرید این محصول می توانید با کارخانه تولیدی آن ارتباط برقرار کنید و ضمن اطلاع از قیمت و انواع مختلف این دمپایی سفارش خود را اعلام کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر شما ارسال گردد.

همچنین با سفارش تعداد بالا از این دمپایی می توانید آن را با قیمت ارزان تری از طرف ما به دست آورید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما