مرکز عرضه صندل پاشنه بلند فانتزی

مرکز عرضه صندل پاشنه بلند فانتزی این محصول را به صورت کلی و جزئی به مشتریان ارائه می کند. فروش عمده و کلی باعث می شود قیمت هر جفت صندل برای مصرف کنندگان بسیار ارزان تر و به صرفه تر شود. این مرکز برای محصولات خود قیمت بسیار ارزان و مناسبی در نظر می گیرد تا توجه مشتریان و خریداران جلب شود و میزان فروش افزایش یابد. صندل پاشنه بلند از صندل های پرطرفدار در میان خانوم ها می باشد.

مرکز عرضه صندل پاشنه بلند فانتزی

آشنایی با انواع صندل زنانه

آشنایی با انواع صندل زنانه

صندل ها انواع مختلفی دارند. این محصول بسیار مناسب استفاده در فصول گرم به خصوص بهار و تابستان می باشد. جنس و طراحی صندل ها می تواند متفاوت باشد که مشتریان می توانند بنابر سلیقه نوع صندل خود را انتخاب کرده و خریداری نمایند. 

صندل ها به دو صورت مجلسی و روزمره تقسیم می شوند. صندل های روزمره به طور معمول بدون پاشنه هستند و دارای کفی طبی می باشند. این صندل ها به صورت کاملا راحتی طراحی می شوند تا مناسب پیاده روی و یا محل کار باشند. کفی طبی صندل ها باعث می شود تا مصرف کنندگان در زمان طولانی دچار کمر درد و یا آسیب های عضلانی نشوند و پیاده روی راحتی داشته باشند. 

صندل مجلسی زنانه بیشتر از جنس ورنی هستند. این محصول بیشتر دارای پاشنه است و طراحی بسیار شیکی دارد.‌ تنوع در طول پاشنه، پارچه استفاده شده، رنگ و … باعث می شود صندل های مختلفی تولید شده و سلایق همه ی افراد مختلف پوشش داده شود. 

فروش بهترین انواع صندل پاشنه بلند

فروش بهترین انواع صندل پاشنه بلند

فروش بهترین انواع صندل پاشنه دار از طریق همین سایت انجام می شود. در این سایت انواع مختلف صندل های زنانه با مدل ها و سایز های متنوع قرار دارد. مشتریان می توانند برای خرید این محصول با کارشناسان فروش سایت تماس برقرار کرده و صندل را از هر نقطه کشور سفارش داده و دریافت نمایند. 

فروش صندل پاشنه دار به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه انجام می شود. در فروش مستقیم تولید کننده با مصرف کننده مستقیما در ارتباط است و محصول خود را بدون واسطه به مشتریان عرضه می نماید. از این رو سود بسیار کمی به صندل ها تعلق می گیرد و قیمت آن بسیار ارزان تر و به صرفه تر می شود. 

مرکز توزیع وظیفه دارد تا سفارش مشتریان را در بسته بندی های بسیار مناسب و با کیفیت به مقصد ارسال کند. بسته بندی مناسب باعث می شود تا صندل ها در برابر هر گونه ضربه و صدمه در امان باشند و کاملا سالم به دست مشتری برساند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما