توزیع انواع صندل جلو بسته در تهران

صندل جلو بسته یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین کفش هایی است که امسال برای هفدهمین سال از سوی تهران به سراسر کشور توزیع می‌شود.

این کفش در اندازه های مختلف و در انواع زنانه، بچگانه و مردانه،  با بهترین مواد اولیه و بالا ترین کیفیت در تهران تولید شده و به تمامی شهر ها ارسال می‌شود. شما میتوانید با کمترین هزینه، از انواع مجلسی، ساده و روفرشی آن خریداری نموده و از استفاده آن لذت ببرید.

توزیع انواع صندل جلو بسته در تهران

آشنایی با صندل های پشت باز

آشنایی با صندل های پشت باز صندل، یک کفش با کیفیت، زیبا و راحت برای کسانی است که می خواهند شیک و خاص باشند . برخی از انواع آن جلو باز و برخی جلو بسته هستند. همچنین در بعضی از مدل ها، پشت صندل باز است که ما آن را با نام صندل پشت باز می‌شناسیم. اگر تمایل دارید که در مهمانی ها، خاص و جذاب تر از بقیه به نظر برسید، توصیه می‌کنیم از این نوع  استفاده کنید.

این کفش در طرح ها و مدل های متنوع در بازار موجود است که شما با هر نوع سلیقه ای که دارید می‌توانید کفش مورد علاقه خود را انتخاب کنید.  در جنس های چرمی، پلاستیکی و نمدی تولید شده و برای آقایان، خانم ها و بچه ها در هر سن و سالی مناسب است. صندل عروسکی در رنگ های شاد برای کودکان بسیار عالی است.

نوع پلاستیکی آن ارزان تر از بقیه بوده و برای تفریح گزینه بسیار مناسبی است. زیرا سبک و راحت بوده و در برابر رطوبت و ناهمواری های زمین بسیار مقاوم است. صندل چرمی در انواع ساده و سنگ کاری شده، پاشنه دار و بدون پاشنه در بازار موجود است که می‌توانید از آن ها برای مهمانی و مجالس استفاده نمایید.

این کفش  زیبایی خاصی داشته به گونه ای که چشم ها را به خود خیره می‌کند. صندل مجلسی زنانه، از پر فروش ترین کفش ها است.  اغلب متقاضیان این محصول قشر جوان، مخصوصا دختر خانم ها هستند. راحتی، زیبایی، تنوع و کیفیت آن باعث محبوبیت این محصول شده است. اگر می‌خواهید به یک پیاده روی طولانی مدت رفته بدون آن که حس خستگی و یا کمر درد به شما دست بدهد، حتما از صندل فانتزی استفاده کنید. با این کفش هیچ فشاری به کف پا وارد نشده و احساس کاملا راحتی خواهید داشت.

آشنایی با تولیدکنندگان صندل جلو بسته

آشنایی با تولیدکنندگان صندل جلو بسته بزرگترین مراکز تولیدی کفش صندل جلو بسته، بیش از 15 سال است که در تبریز، مشهد و تهران واقع است. این واحد با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک و نیروی کار مجرب، محصولاتی متنوع در طرح و سایز های گوناگون تولید می‌نماید. جهت تهیه این کفش با قیمت ارزان تر به مراکز فوق مراجعه کنید.

همچنین محصولات ما، به مراکز فروش کفش و دمپایی تمام شهر ها توزیع شده و از آن جا با قیمتی مناسب در اختیار شما مصرف کنندگان گرامی قرار می‌گیرد. خوشبختانه مشتری های این کالا، محدود به داخل کشور نبوده، بلکه بسیاری از کشور های دیگر، هر سال متقاضی آن هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما