پخش انواع صندل حصیری مردانه در تهران

بهترین مرکز خرید صندل حصیری مردانه در تهران کجاست؟ این محصولات با چه قیمت هایی ارائه می‌شود؟ صندل های حصیری از محصولاتی بسیار پرفروش برای آقایان است که در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. پخش انواع این صندل های مردانه در فروشگاه معتبر تهران با توجه به سلایق بازار در طیف گسترده ای مدل ها و رنگ ها انجام می‌شود. در ادامه به برخی از این محصولات و مدل های آن اشاره خواهیم کرد. 

پخش انواع صندل حصیری مردانه در تهران

وجود بند چرمی برای صندل الزامی است

وجود بند چرمی برای صندل الزامی است

صندل ها محصولاتی تابستانه برای فصول گرم سال هستند که بیشتر به صورت بند دار بوده و قسمت پنجه محصول نیز باز می‌باشد. این محصولات در طیف گسترده ای از مدل، رنگ، و سایزها قابل خریداری است. صندل ها از متریال مختلفی تولید می‌شوند که حصیر یکی از این متریال هاست. حصیر معمولا در زیره این صندل ها استفاده می‌شود و رویه کفش که همان بند است با متریال های مختلفی تهیه می‌شود. بند های چرمی از محبوب ترین انواع این مدل هاست. وجود بند ها در نگه داشتن صندل در پای افراد و جلوگیری از درآمدن صندل از پای افراد الزامی است. 

تولید انواع صندل تابستانی مردانه به یکی از پرفروش ترین محصولات در این فصل گرم تبدیل شده است و محدودیت سنی نیز برای خرید آنها وجود ندارد چرا که مدل ها از 5 سال تا به بالا متنوع هستند. صندلی های مردانه معمولا تخت هستند و از زیره و کفی بسیار نرمی برخوردارند. رویه آنها نیز از چرم باکیفیت و مرغوب دوخته شده و با رنگبندی های متنوعی در بازار عرضه شده است. 

علاوه بر مدل های بند دار در قسمت پاشنه، مدل های دیگری نیز وجود دارند که بدون بند بوده و به عنوان دمپایی نیز قابل استفاده است. صندل های حصیری گزینه بسیار مناسبی برای مناطق ساحلی و شرجی است و به دلیل سبک بودن برای استفاده در روز های بسیار گرم تابستان می‌تواند پای شما را خنک نگه دارد. 

نوع مردانه این محصولات معمولا با مدل های اسپرت و روفرشی تولید می‌شود و با قیمت های متنوع در بازار عرضه می‌شود.  

بهترین عرضه کنندگان صندل حصیری مردانه

بهترین عرضه کنندگان صندل حصیری مردانه

فروش انواع صندل اسپرت مردانه با قیمت های متنوع و مدل های مختلف در سایز بندی کاملی جهت ارائه به مشتریان تولید گردیده و با قیمت های مناسبی عرضه می‌شود. این مرکز یکی از بهترین عرضه کننده در زمینه محصولات پوشاکی مردانه است. کیفیت این محصولات همگی درجه یک است و کیفیت دوخت به دوام کفش برای استفاده طولانی مدت افزوده است. عرضه کنندگان این محصولات ضمانت کننده کیفیت محصولات هستند و صندل هایی با اصالت فیزیکی کالا را ارائه می‌دهد. 

برای اطلاع از قیمت این محصولات و خرید این محصولات با واحد فروش در ارتباط باشید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما