مرکز انواع دمپایی بچگانه فانتزی

دمپای بچگانه فانتزی در مدل های بسیار شیک و زیبا طراحی و تولید شده اند که انواع مختلف آن در مراکز تولید و فروش موجود است. دمپایی رو فرشی، دمپایی استخری و مجلسی از نمونه های زیبای هستند که در مرکز فروش انواع دمپایی موجود می باشند. مرکز فروش دمپایی را به صورت عمده و با قیمت های متنوعی به فروش می رسانند. این مرکز محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

مرکز انواع دمپایی بچگانه فانتزی

طرح رنگی دمپایی بچگانه فانتزی

طرح رنگی دمپایی بچگانه فانتزی دمپایی از جنس های مختلفی همچون پلاستیکی و چرم تهیه می شود که رنگ های آن بسیار متنوع می باشد هر کدام از این رنگ ها متناسب با سلیقه افراد خاصی است. این محصولات با بهترین طرح و رنگ تولید شده است و مناسب با هر سلیقه و ذوقی است. کودکان به دلیل روحیه ای که دارند دوست دارند از رنگ های شاد استفاده نمایند به همین علت در تولید آن به این مسئله توجه زیادی شده است و از تمامی رنگ ها استفاده شده است.

رنگ بندی این طرح ها به این صورت می باشد مانند سفید و یا مشکی که بیشتر برای مجالس رسمی مناسب است و رنگ های قرمز و صورتی یا زرد که برای مهمانی های عروسی و تولد استفاده می شود. دمپایی های فانتزی بچگانه اغلب به خاطر خوش رنگی به فروش می رسند اما جنس و مدل دوخت و طراحی نیز مورد اهمیت است. جنس این موارد از بهترین مواد اولیه می باشد و مقاومت بالایی در برابر انواع ضربه را دارد.

سایزهای کوچک معمولا در رنگ بندی های روشن می باشند و سایزهای بزرگتر در رنگ های تیره تر تولید می شوند.برای تهیه این مدل ها کودک را در انتخاب رنگ آزاد بگذارید تا ان مدلی را که دوست دارد تهیه کنید و ملاک را بر سن و رنگ قرار ندهید و کودک در این مورد تصمیم گیرنده است. کودک با خرید رنگ مورد علاقه اش روحیه ای شاد به دست می آورد که در تربیتش موثر است.

خرید ارزان دمپایی بچگانه فانتزی

خرید ارزان دمپایی بچگانه فانتزی برای خرید دمپایی ارزان بچگانه فانتزی می توانید به سایت فروش این کالا مراجعه نمایید و از محصولات زیبایی که دارد دیدن کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. دمپایی که در این مرکز فروخته می شود تمامی موارد لازم بهداشتی را دارا می باشد و از خصوصیات بارزی که دارد سبک بودن و نرمی ان می باشد که پای کودک در آن راحت می باشد.

مشتریانی که خورده فروش هستند و دارای مغازه های فروش این کالا هستند می توانند از این مرکز به صورت عمده جنس خود را خریداری کنند و با قیمت مناسبی به خریداران عرضه کند. این دمپایی ها مناسب برای همه کودکان است و دارای کف و پنجه استاندارد می باشد و مخصوص این سن طراحی شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما