قیمت روز صندل مجلسی زنانه پاشنه مربعی

صندل مجلسی زنانه شیک و ارزان در فروشگاه های عرضه کننده قابل مشاهده است. عمده فروش این محصول نیز در صورت خرید با تعداد زیاد تخفیف قابل ملاحظه ای به خریداران عمده و کلی خواهد داد و امکان تهیه آن با قیمت مناسب فراهم خواهد شد برای آگاهی از قیمت روز صندل مجلسی زنانه که انواع مختلفی همچون پاشنه مربعی دارد می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت روز صندل مجلسی زنانه پاشنه مربعی

5 مدل جدید پاشنه برای صندل زنانه

5 مدل جدید پاشنه برای صندل زنانه پاشنه های 4 اینچ و بالاتر ممکن است برای دویدن در اطراف دفتر کمی بلند باشد و هنگام پوشیدن برای مدت طولانی احساس ناراحتی کند. کفش پاشنه پایین ارتفاع پاشنه حرفه ای تری است.

ارتفاع پاشنه شما کاملاً کاربردی است.  به طور کلی حدود مارک 3.5-4.5 اینچ مناسب است و به هر حال، اگر می توانید کفش پاشنه بلند بپوشید، دنبال آن بروید. اما اکثر خانم ها نمی توانند هر روز پاشنه 5 اینچی را بپوشند و یا در صورت لزوم از کفش های پاشنه دار با پاشنه عریض استفاده می کنند.

صندل پاشنه مربعی از انواع جدید صندل های پاشنه دار زنانه است که به علت نوع پاشنه استفاده از آن مرسوم شده و این صندل به سلامت پاها کمک شایانی می کند. کلاسیک ترین قد پاشنه این است که به اندازه کافی زیبا و راحت برای پوشیدن در دفتر و پوشیدن تمام روز باشد. هرچقدر بالاتر باشد و پس از چند ساعت راه رفتن در کفش ، احساس ناراحتی کنید، بدتر است. 


انواع متفاوتی نیز از کفش های پاشنه دار وجود دارد که می توان موارد زیر را نام برد:

  • استیلتوس
  • پاشنه بند مچ پا
  • پاشنه گوه ای
  • صندل های گوه ای 
  • پاشنه مخروطی 

بازرگانی فروش صندل مجلسی زنانه شاین

بازرگانی فروش صندل مجلسی زنانه شاین همان طور که مشاهده می شود تنوع انواع صندل مجلسی زنانه شیک و ارزان بسیار زیاد است. اگر به دنبال یک خرید مطمئن و ارزان هستید بهتر است از فروشگاه های بازرگانی فروش صندل زنانه شاین  هم دیدن بفرمایید.در فروشگاه های ما هم امکان خرید حضوری و هم خرید مجازی فراهم شده است. حتی اگر به دنبال خرید مجازی هم نیستید بهتر است ابتدا از فروشگاه های مجازی ما دیدن کنید و شناسنامه اصل بودن صندل های ما را بررسی کنید.

در صورتی که می خواهید کفش ها را به صورت عمده خریداری کنید می توانید به مرکز پخش صندل ما که اقدام به فروش عمده ی صندل زنانه  کرده اند و در شهرهای تهران و مشهد و اصفهان قرار دارند مراجعه کرده و اقدام به سفارش نمایید.قیمت این محصولات در صورتی که آن ها را با تعداد زیاد و به صورت عمده خریداری کنید به صرفه تر است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما