قیمت خرید دمپایی پلاستیکی انگشتی طبی

دمپایی پلاستیکی طبی به دلیل فواید بسیاری که برای پا دارد و استفاده از آن باعث جلوگیری و درمان برخی از مشکلات پا می‌شود به صورت انبوه و در طرح ها و اندازه های مختلف تولید و عرضه می‌گردند.
برای اطلاع از قیمت خرید دمپایی پلاستیکی انگشتی طبی می‌توانید از طریق این سایت با ما در ارتباط باشید.

قیمت خرید دمپایی پلاستیکی انگشتی طبی

5 مزیت ویژه دمپایی های طبی

5 مزیت ویژه دمپایی های طبی

دمپایی طبی نوعی کفش نرم و سبک است که پوشیدن آن بیشتر در محیط خانه و گاهی خارج از خانه بکار می‌رود؛

شکل ظاهری پاها نقش زیادی در سلامت پا دارد، بنابراین ناهنجاری انگشتان و غیر طبیعی بودن قوس کف پا می‌تواند باعث فشار به قسمت هایی از پا شود. در نتیجه موجب بروز زخم، تاول، میخچه، مشکل در راه رفتن و ساییدگی های غیر طبیعی کفش شود.

پوشیدن یک دمپایی و کفش مناسب می‌تواند باعث اصلاح قوس های غیر طبیعی و کنترل فشار روی پا شده و از درد و زخم و مشکلات بعدی پا جلوگیری کند.

5 مزیت ویژه دمپایی های طبی عبارتند از:

1. دمپایی های طبی نه تنها به جهت تقویت قوس کف پا طراحی شده، بلکه با زیرسازی استاندارد پاشنه می‌توانند به تراز شدن پاها کمک کنند. نبود این پشتیبانی و طراحی، باعث بروز مشکلات دردناک و آزار دهنده مانند کف پای صاف و التهاب کف پا می‌شود.

2. با پوشیدن دمپایی طبی درد پا کاهش می‌یابد. بدون استفاده از کفش طبی و با پوشیدن کفش های غیراستاندارد راه رفتن طولانی در طول یک روز آسیب هایی به پا می‌زند. صندل ها و دمپایی های طبی به انگشتان پا فضای کافی برای حرکت آسان به اطراف را می‌دهند، و بیشتر در سایزها و اندازه هایی تهیه و تولید می‌شوند که در صندل های معمولی موجود نیست. آنها مانع از سایش پا در کناره های کفش شده، و پاشنه آنها طوری است که پا را به سمت جلو نکشیده و آن را در وضعیت ناراحت قرار نمی‌دهد.

3. پوشیدن دمپایی طبی می‌تواند باعث محرک شدن جریان خون باشد. صندل طبی می‌تواند بهترین گزینه مناسب برای افرادی که از درد عصب دیابتی رنج می‌برند باشد. برای افراد مبتلا به دیابت استفاده از صندل راحتی که قوس پا را محافظت می‌کند اهمیت دارد.

4. هزینه خریدن دمپایی طبی بسیار کمتر از هزینه عمل جراحی پا است با بی توجهی در مراقبت لازم از پا به خصوص در سنین بالا دچار گرفتاری خواهید شد. استفاده از دمپایی های طبی هنگامی که پا درد دارید یا با مشکلات دیگری در پا روبرو  هستید نیاز به عمل جراحی را کاهش و متوقف می‌کند.

5. دمپایی طب تحرک برابر و یکسان برای افراد به وجود می‌آورد. درد مزمن پا و مسائلی مانند کف پای صاف، التهاب غلاف کف پا، پینه پا، خارپاشنه و میخچه و … حرکت افراد را کند و کاهش می‌دهد. صندل طبی جادار و مجهز به تشک بادی می‌تواند فرد را به تحرک عادی برگرداند.

عرضه کننده دمپایی پلاستیکی انگشتی طبی

عرضه کننده دمپایی پلاستیکی انگشتی طبی دمپایی پلاستیکی انگشتی طبی یکی از انواع دمپایی های جدید و زیبا می‌باشد که در مدل های مختلف زنانه، مردانه و بچگانه و در سایزهای متفاوت تولید می‌شود.
عرضه کننده دمپایی پلاستیکی دمپایی های انگشتی طبی را با ارتفاعی مناسب که پا در داخل آن شیب ملایمی داشته باشد و از فشار وارد شده از زمین به پا را خنثی نماید طراحی و تولید می‌کنند.

تولید کننده های بسیاری در زمینه عرضه دمپایی پلاستیکی انگشتی طبی فعالیت دارند. که این سایت یکی از عرضه کنندگان این محصول می‌باشد.
جهت خرید و تهیه این نوع دمپایی می‌توانید از طریق این سایت با ما در ارتباط باشید.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما