فروش انواع دمپایی پلاستیکی لاانگشتی

دمپایی پلاستیکی لاانگشتی به دلیل نرمی و راحتی هنگام راه رفتن، وزن سبک و قیمت مناسب و مقرون به صرفه از محبوب ترین و پرطرفدارترین نوع دمپایی ها به شمار رفته و از میزان فروش بالایی در کشورهای مختلف جهان از جمله کشورهای آفریقایی، امریکایی و آسیایی برخوردار می باشد، قیمت فروش دمپایی پلاستیکی لاانگشتی با توجه به انواع مختلفی که از لحاظ کیفیت، طرح و رنگ دارند با یکدیگر متفاوت می باشند.

فروش انواع دمپایی پلاستیکی لاانگشتی

تمیز کردن دمپایی لا انگشتی با مواد طبیعی

تمیز کردن دمپایی لا انگشتی با مواد طبیعی استفاده از مواد طبیعی جهت تمیز کردن دمپایی لاانگشتی هم به لحاظ افزایش طول عمر دمپایی و هم کیفیت بالا در تمیزی و زدودن آلودگی ها از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

تمیز کردن دمپایی لاانگشتی کار بسیار ساده و آسانی است و نیازی به مهارت خاصی ندارد، جوش شیرین یکی از بهترین مواد طبیعی جهت تمیز نمودن دمپایی پلاستیکی انگشتی است.

جوش شیرین هم آلودگی های سطحی دمپایی انگشتی را از بین می برد و هم در برطرف کردن بوی بد دمپایی نقش بسیار موثری دارد.

جهت این امر می توانید جوش شیرین را با مقداری آب حل کرده و به شکل خمیری درآورد، سپس آن را بر روی سطوح دمپایی بمالید و بگذاری چند دقیقه بماند.

در آخر آن را زیر شیر آب گرفته و به وسیله یک مسواک غیر قابل استفاده مواد را از روی سطح آن جدا سازید.

دمپایی های لاانگشتی در تنوع مدل و برند بسیار زیادی در کشور تولید شده که در انتخاب هر کدام از آنها سلیقه و علاقه شحصی فرد در اولویت قرار دارد.

دمپایی پلاستیکی استخر همانطور که از نامش پیداست در محیط های آبی نظیر استخرها و حمام و دستشویی از کاربرد فراوانی برخوردار می باشد.

از مهمترین مزیت های استفاده از دمپایی پلاستیکی استخری مواردی به شرح زیر هستند:

  • به دلیل داشتن سوراخ های متعدد در کفی و رویه خود به عبور آب از رو و زیر پاها کمک کرده، که این عامل باعث ایجاد اصطکاک جزیی با کف استخر شده و از لیزخوردگی و آسیب به پا جلوگیری می نماید.
  •  از دیگر مزیت های استقاده از این دمپایی ها می توان به عبور راحت و آسان آب از لابه لای انگشتان پا اشاره داشت، که این عامل از چروکیدگی و عفونت های قارچی پا به مدت طولانی جلوگیری می نماید.

خرید عمده دمپایی پلاستیکی لاانگشتی

خرید عمده دمپایی پلاستیکی لاانگشتی خرید عمده دمپایی پلاستیکی لاانگشتی به صورت مستقیم و بدون واسطه از مزیت های بیشماری برخوردار می باشد که از مهمترین آنها می توان به اطمینان از کیفیت و صرفه جویی در هزینه های خرید محصول اشاره نمود.

به طور کلی دمپایی های لاانگشتی با توجه به موارد مصرفی که در محیط های مختلف دارند هر کدام دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصربه فرد می باشند.

از مهمترین موارد کاربرد دمپایی لاانگشتی پلاستیکی به دلیل نرمی و انعطاف پذیری بالا می توان به استفاده در کنار ساحل دریا و کنار استخرها اشاره کرد.

از مهمترین نکات حائز اهمیت در خصوص خرید این نوع دمپایی ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • کیفیت پلاستیک آن از لحاظ دوام و راحتی دمپایی
  • انتخاب سایز و مدل مناسب با توجه به سایز و مدل انگشتان
  • شکل مناسب کفی این دمپایی ها به منظور جلوگیری از سرخوردگی و پیچ خوردگی پا در هنگام راه رفتن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما