صادرات انواع صندل قهوه ای مردانه

یکی از انواع پاپوش هایی که آقایان استفاده می‌کنند ،صندل می باشد. صندل آقایان معمولاً به رنگ قهوه‌ای و مشکی تولید می شود. استفاده از صندل در فصل های گرم بیشتر طرفدار دارد و این باعث می شود تا پا عرق نکند و بوی بدی نگیرد .همچنین باعث می‌شود تا هوا به راحتی به پا برسد و باعث رشد میکروب ها و باکتری ها در فضای مرطوب پا نشود .صندل قهوه ای مردانه از جمله صندل های زیبا و راحت است که مورد استفاده آقایان قرار می گیرند.

صادرات انواع صندل قهوه ای مردانه

مدل جدید صندل قهوه ای مردانه بنددار

مدل جدید صندل قهوه ای مردانه بنددار

صندل های مردانه به صورت های متفاوت تهیه و تولید می‌شوند. معمولاً صندلهای مردانه به صورت بنددار بیشترین طرفدار را دارد. زیرا فضای بیشتری از پا نمایش داده می شود. همچنین به دلیل بندی بودن این گونه صندل ها به راحتی به پا می روند .

یکی از مدل های صندل های بند دار فقط بر روی رویه بالای آن بندها تعبیه شده است .اما برخی دیگر از صندل ها علاوه بر رویه بالایی که به صورت بندی است، در پشت آن نیز به صورت کش یا بندی که به وسیله چسب بسته می شود ،قرار دارد. معمولاً صندل هایی که بدین صورت تهیه می شوند، برای استفاده در محیط کاری مورد استفاده قرار می گیرد.

صندل هایی که حالت بسته ندارند و به صورت ساده هستند ،بیشتر به عنوان صندل های راحتی که افراد برای مکان‌های غیر اداری به کار می برند، قابل استفاده است .فروش صندل مردانه از طریق فروشگاه ها و مغازه های صندل فروشی انجام می شود و با توجه به طرح و مدلی که صندل ها دارند، آقایان ترجیح می دهند که چه نوع از آن را انتخاب کنند .

همچنین در هنگام خرید صندل های بنددار باید توجه کنید که این بندها پشت پای شما را فشرده نکند ، و باعث نشود تا پا زخم و یا کبود شود.البته صندل های مردانه به صورت انبوه تولید می شوند و با توجه به کیفیتی که دارند ،به کشورهای دیگر صادر می شوند.

قیمت صندل قهوه ای مردانه عمده

قیمت صندل قهوه ای مردانه عمده

تولید صندل در سایزهای متفاوت از ۴۰ تا ۴۶ انجام می شود .زیرا که پای آقایان معمولاً در این سایز قرار دارد .در هنگام تولید صندل باید توجه کرد که زیره صندل به صورت مناسب و با کیفیت باشد ،تا باعث نشود پای فرد در آن سر بخورد .

همچنین باید مقداری از کف صندل برآمده باشد تا گودی پا را به راحتی بگیرد .قیمت صندل مردانه با توجه به کیفیت و استفاده از موادی که در آن به کار رفته است متفاوت است. مسلما صندل هایی که با چرم تهیه شده‌اند،گران قیمت تر از صندل هایی هستند که با محصولات پلاستیکی تهیه شده اند.برای خرید صندل های مردانه می توانید هم از طریق حضوری وهم غیر حضوری اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما