بازار خرید صندل مردانه المطراش

صندل مردانه المطراش معروفترین مارک صندل عربی است که در مناطق جنوبی خوزستان است و به علت جنس بسیار با کیفیت و سنگینی خاص و ارتفع آن مورد توجه مردم عرب خوزستان است این صندل از سهاله قبل از کشور کویت وارد مناطق جنوبی می شد و محبوبیت بسیار زیادی دارد .امروز این صندل با همان نام قدیمی خود در ایران تولید می شود.

بازار خرید صندل مردانه المطراش

مدلهای مختلف صندل مردانه المطراش

مدلهای مختلف صندل مردانه المطراش

صندل نوعی کفش روباز بدون بند و با کلاسی است که برای استفاده در محیطهای گرم و مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد و نباید آن را با دمپایی که از پلاستیک است که برای رفتن به توالت و حمام کاربرد دارد اشتباه گرفت . امروزه کشورهای مناطق گرم و خشک و مرطوب از صندل استفاده وسیعی می کنند ، در کشورهای عربی از صندل به عنوان جایگزین کفش استفاده می کنند . مناطق جنوبی خوزستان ، هند ، کشورهای جنوب شرق آسیا و کشورهای آمریکای مرکزی و جنوبی به علت آب و هوای خاص خود از صندل استفاده می کنند.

بازار صندل بصورت عام به دلیل ازدیاد شرکتهای تولید در حال گسترش است عرضه صندل مردانه در رنگ بندی ها، سایزها و اشکال مختلف خدمتی است بی بدیل برای راحتی پاهای شماست.

صندل در انواع و اشکال بسیار متنوعی تولید می شود و با بکاربردن عایقها و مواد سازگار با پوست و کف پا و ایجاد نرمی و استحکام توامان محصولی زیبا و با محبوبیت بالا تولید می کنند. صندل هم مانند سایر محصولات نوعی کالای مصرفی محسوب می شود و بعد از گذشت یه برهه ی زمانی و بدلیل نوع کاربرد آن مورد استهلاک و خرابی می رود و این باعث نیاز روزافزون مردم به آن می شود و سرمایه گذاری در این صنعت می تواند عایدات و سود هنگفتی را برای تولید کنندگان و تجار به ارمغان آورد.

المطراش نام شرکتی عربی در کشور کویت است که صندل مخصوص مطراش را در شکل منحصربفرد آن تولید و به کشورهای عربی همسایه و ایران صادر می کند .محبوبیت این صندل به حدی است که بعضی ها هیچ مارک و برند دیگری را جز آن خریداری نمی کنند و در ضمن قیمت بسیار بالایی دارد. امروز شکل کپی این صندل در ایران تولید می شود و می توان انواع مختلفی از آن را مشاهده کرد ولی شکل کلاسیک و اولیه ی آن همان صندل نیمه گرد کمی بلند است که از سایر صندل ها متمایز است .

به گونه متمایز صندل مطراش عربی با شکل ساده و زیبای آن و طراحی عالی پا و انگشتان را از حالت بسته بیرون می آورد و باعث هواخوری و گردش هوا بصورت عالی در آنها می شود که این می تواند نوعی نرمش طبی برای پاها و انگشتان باشد و پوست پاها را از حالت خفه و تعریق مستمر رهایی بخشد .

صندل المطراش ساخت داخل دارای تنوع زیادی است که از شکل کلاسیک آن تا اشکال انگشتی آن در بازار عرضه و موجود است و هر کس بنا به سلیقه و رغبت خود می تواند مدل مورد علاقه ی خود را انتخاب کند.

اشکال دیگر از صندل وجود دارد که مشتریان خاص خود را دارد مثلاً مدل تابستانی آن که دورتادور آن دارای بندی قابل بستن است و بواسطه ی ایجاد هواخوری خوبی برای پاها هواداران خاص خود را دارد.

مشخصات بهترین صندل مردانه

مشخصات بهترین صندل مردانه

با وجود تنوع و کیفیتهای مختلف صندلهای موجود در بازار انتخاب صندلی با کیفیت و طبی کاری سختی است ولی بصورت استاندارد مشخصاتی برای یک صندل وجود دارد که می تواند اصالت آن را نشان دهد.یک صندل باکیفیت باید از مواد باکیفیت و درجه یک تهیه شده باشد .بعضی کارخانجات از چرم اصل بعنوان سطح بالایی صندل استفاده می کنند که این بسیار خوب و عالی است ولی بعضی از چرم مصنوعی یا مواد مصنوعی استفاده می کنند که این سطح کیفیت صندل را پایین می آورد.

یکی از نکات بارز و بسیار مهم انتخاب صندل توجه به کفی صندل است ، کفی باید از مواد مقاوم در برابر رطوبت و گرما تولید شده باشد و نباید به سادگی ساییده شود کفی باید در عین داشتن لطافت و عدم سفتی باید مقاوم بوده و به سطح پاها فشار وارد نکند.

نکته سوم در انتخاب صندل مربوط به طراحی آن است صندل باید به گونه ای طراحی شده باشد که علاوه بر به رخ کشیدن زیبایی فاکتور و عوامل سلامتی کف پا را نیز پوشش دهد. خو به شخص صندلهایی دیدم که کفی خشک و سفتی داشته اند که این امر باعث ایجاد فشار بر کف پاها و گرفتگی عروق پا می شود و در طولانی مدت می تواند دردهای کف پا و حتی کمر را تولید کند لذا توجه به این فاکتورها در صندل می تواند سلامتی قلب دوم شما یعنی پاها را تضمین کند و می توانید تجربه ای خوشایند از خرید صندلی طبی و راحت را داشته باشید.

رنگهای مختلف صندل مردانه

رنگهای مختلف صندل مردانه

صندل به دلیل مصرفی بودن و همچنین به چشم آمدن در رنگهای متنوع تولید می شود و لی رنگهای ثابت و خاصی برای آ« در نظر می گیرند مثلاً شما هیچ صندل مردانه ی آبی رنگ یا سبز رنگی را نمی بینید ولی بیشتر رنگهای سنگین و موقر را بکار می برند اولین رنگ در ساخت صندل رنگ سیاه است بسیاری ترجیحاً صندلی با رنگ سیاه را می پسندند رنگ قهو های ، قهوه ای مایل به قرمز و قهوه ای مایل به زرد و سیاه مایل به خاکستری از رنگهای صندلهاست البته در صنعت جدید با وجود طیف وسیعی از رنگها اقدام به رنگبندی صندل می کنند ولی بصورت کلی کارخانجات در تولیدات خود بیشتر سلایق مشتریان را در محصولات خود منعکس می کنند.

فروشنده صندل مردانه المطراش عربی

فروشنده صندل مردانه المطراش عربی قیمت صندل المطراش با توجه به نوع اصلی و عربی تولید شده در کشور کویت ارزان تر است شاید از نظر کیفیت به سطح اصلی آن نباشد ولی برندی خوب و باکیفیتی است که کارایی و خوبی را به نسبت مبلفی که صرف خرید آن می کنید به شما می دهد .

تولید صندل المطراش با عنایت کامل انجام می شود تا سطح رقابت جنس داخلی را هم سطح محصول اصلی عربی آن قرار دهد چون عرصه ی رقابت برای همگان باز بوده و امکان ارتقای سطح کیفیت محصولات برای همه ی تولیدکنندگان میسر است.

مجموعه ی آرزو با تقدیم تنوع صندل ها در اشکال و سایزهای مختلف آن شما را از بابت کیفیت مطمئن می سازد و با جستجویی کوتاه در سایت ما صدق این کلام برای شما مصرف کننده ی عزیز نمایان خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما