ارائه دهندگان دمپایی مردانه EVA

پای افزارها دارای انواع مختلفی مانند کفش، کتونی، صندل و دمپایی می باشند که هرکدام شامل انواع مختلفی با مدل‌ ها و جنس ‌های گوناگونی بوده و برای مکان‌ های مختلفی قابل استفاده می ‌باشند، یکی از انواع پاپوش های مردانه دمپایی است، که دارای انواع مختلفی از قبیل دمپایی EVA می باشد، ارائه دهندگان دمپایی مردانه EVA این نوع دمپایی ها را با کیفیت بالا و با تنوع رنگی، در اختیار مصرف‌ کنندگان مختلف در سراسر کشور قرار می‌ دهند. 

ارائه دهندگان دمپایی مردانه EVA

مشخصات دمپایی مردانه EVA

مشخصات دمپایی مردانه EVA یکی از راحت ‌ترین و در دسترس ترین پاپوش های مردانه دمپایی می ‌باشد که می ‌توان گفت دارای طرفداران زیادی است و دارای انواع و اقسام بی ‌نظیری از مدل‌ ها و رنگ ‌های مختلف می باشد. 

یکی از بهترین و پرکاربردترین نوع دمپایی‌ های مردانه مدل EVA می باشد که این دمپایی بیشتر برای محیط‌ های بیمارستانی، سرویس‌ های بهداشتی، دمپایی های روفرشی، دمپایی راحتی، استفاده در محل کار و غیره مورد استفاده قرار می ‌گیرند. 

این دمپایی ‌ها که نوعی دمپایی مردانه شیک محسوب می شوند، دارای مشخصات زیادی به شرح ذیل می‌ باشند. 

سایز این دمپایی ها به گونه ‌ای است که همه افراد می توانند آن را خریداری و استفاده نمایند و با سایز های مختلف متوسط تا بالا در بازار موجود می ‌باشند. 

این نوع دمپایی ها به دلیل اینکه نوعی دمپایی پلاستیکی محسوب می‌ شوند دارای وزن سبکی بوده و استفاده از آن فرد را دچار ناراحتی های حسی در ناحیه پا نمی ‌کند. 

جنس این نوع دمپایی ها از متریال ‌های درجه یک و غیر حساسیت زا بوده و بسیار مرغوب و با کیفیت می ‌باشند. 

این نمونه دمپایی ها با دارا بودن زیره نرم، با کیفیت و انعطاف ‌پذیر سبب شده است که پا در آن احساس راحتی بیشتری داشته و هیچ ‌گونه فشاری به پا وارد نگردد. 

دمپایی های مذکور قابلیت شستشوی بالایی دارا می باشند و برای حفظ رعایت نکات بهداشتی بهتر است آنها را هفته ‌ای یک یا دو بار به صورت دستی و با مواد شوینده شستشو داد. 

دارای انواع مختلفی با طرح و رنگ‌ های گوناگون می ‌باشند که هر شخصی متناسب با کاربرد آن می ‌تواند از آنها استفاده نماید. 

مرکز عرضه مستقیم دمپایی مردانه EVA

مرکز عرضه مستقیم دمپایی مردانه EVA اگر قصد خرید دمپایی مردانه درجه یک مدل EVA را دارید بهترین راه برای خرید، مراجعه به مرکز فروش این نوع دمپایی ها می باشد. 

مرکز عرضه مستقیم دمپایی مردانه EVA با فروش مستقیم و بی ‌واسطه این محصول سبب شده است که دست واسطه‌ گران و دلالان فروش این نمونه کالا کوتاه شده و با قیمتی مناسب و بی واسطه در اختیار سایر مصرف‌ کنندگان و فروشندگان مختلف قرار گیرد. 

برای برقراری ارتباط با مرکز عرضه‌ کننده انواع مختلف دمپایی مردانه می ‌توانید از راه‌ های ارتباطی درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته و سفارشات خود را ارسال نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما