بازار خرید صندل مردانه ضد آب

آقایان به عنوان یکی از اصلی ترین مصرف کنندگان پوشاک هستند که سالانه مبالغ زیادی را برای خرید انواع لباس، کفش، کیف و.. هزینه می کنند و به دلیل اینکه در بیرون از منازل مشغول به کار هستند و اکثرأ شغل آزاد دارند از انواع دمپایی های مردانه برای راحتی خود استفاده می کنند تا در پایان روز احساس خستگی و ناراحتی نداشته باشند. صندل و دمپایی های مردانه دارای انواع بسیار مختلفی هستند که صندل مردانه ضد آب یکی از انواع آن است که برای برخی افرادی که در معرض آب و رطوبت قرار دارند و یا افرادی که علاقه خاصی به ورزش شنا دارند و ترجیح می دهند برای استراحت ساعاتی را به شنا بپردازند و یا کنار دریا قدم بزنند بسیار مناسب است. بازار صندل مردانه ضد آب به خصوص در فصل بهار و تابستان بسیار داغ و پرسود است.

بازار خرید صندل مردانه ضد آب

آشنایی با انواع صندل ضد آب

آشنایی با انواع صندل ضد آب صندل یا دمپایی های ضد آب همانطور که از اسمشان مشخص است برای راه رفتن در آب یا مناطقی که دارای رطوبت است همانند استخر گزینه انتخابی بسیار خوبی است. اين نوع صندل ها نیز همانند سایر صندل ها دارای ویژگی ها و انواع مختلفی هستند که از جمله می توان به انواع بند دار و بدون بند، لژ دار و بدون لژ، جلو باز و جلو بسته، سوراخ دار یا بدون سوراخ و.. اشاره کرد که همه مشتریان گرامی با هر سلیقه ای که دارند می توانند انواع آن راه دارای رنگ هایی متنوع است را خریداری کنند. تولید صندل مردانه و زنانه ضد آب چندین دهه است که در کشور توسط تولیدی ها و کارخانه های مختلف شروع شده است و به دلیل استقبال مصرف کنندگان با قدرتی بیشتر و تنوع و کیفیت بالاتر همچنان ادامه دارد.

ویژگی های صندل مردانه ضد آب

ویژگی های صندل مردانه ضد آب صندل های ضد آب از آنجایی که در مکانی مانند استخر و یا محیط های مرطوب به کار می رود بنابراین باید دارای ویژگی هایی باشد که از سر خوردن و افتادن شخص مصرف کننده جلوگیری به عمل آورد، در نتیجه کفی آن ها باید دارای آج هایی باشد که از افتادن شخص جلوگیری کند و لیز نخورد. اما اینکه کاملا ضد آب باشند باید از جنس pvc، pu و Eva ساخته شوند، این جنس ها آب را به خود جذب نمی کنند و با پوشیدن دمپایی ها احساس سنگینی نخواهید کرد. از طرف دیگر برخی از مدل ها دارای سوراخ هایی هستند که در کف آن ها تعبیه شده است و آب به راحتی از آن ها خارج می شود. همچنین انواع جلو بسته آن با کفی های سوراخ دار و بدون سوراخ نیز موجود است.

مورد بعدی که بسیار مهم است این است که دمپایی نباید دچار لیز خوردگی یا سر خوردگی شود. مخصوصا در مکان هایی مانند استخر، سونا، جکوزی و.. که کف آن ها کاملا از سنگ و سرامیک ساخته شده است. بنابراین برای کفی صندل ها از جنس و موادی استفاده می کنند که کاملا ضد سرخوردگی باشد. برای رسیدن به همچین موادی حتی ممکن است بیش از 8 ماده اولیه را با هم ترکیب کنند تا به این جنس دست پیدا کنند چون اگر فردی در این مکان ها دچار لیز خوردگی شود ممکن است صدمات بسیاری ببیند و حتی دچار شکستن دست، پا و سر و صورت و آسیب های جبران ناپذیر جسمی شود.

نکته دیگر این است که به کف دمپایی نگاه کنید و آج های آن را ببینید. آج های کوتاه و بلند در کف دمپایی ها سبب می شود که دچار لیزخوردگی نشوید و دمپایی هنگام راه رفتن محکم به زمین بچسبد و با خیالی راحت می توانید در استخر به استراحت و شنا بپردازید بدون اینکه نگران افتادن باشید. این دمپایی ها باید منعطف باشند و هنگامی که آن ها را می‌پوشید کاملا احساس نرمی و راحتی کنید و پس از ماه ها استفاده همچنان حالت اولیه خود را حفظ کنند. این صندل ها در انواع طرح و رنگ های متنوع طراحی و تولید می شوند که می توانند نیاز همه سلیقه ها را برآورده کنند.

راهنمای انتخاب صندل مردانه ضد آب

راهنمای انتخاب صندل مردانه ضد آب در هنگام خرید انواع دمپایی مردانه به این نکته توجه داشته باشید که دمپایی حتما طبی باشد یعنی به نحوی طراحی شده باشد که کاملا در پا احساس راحتی بکنید. دمپایی، صندل و کفش های طبی به گونه ای طراحی شده اند که قوس و انحنای پا را به خوبی پر می‌کنند. توجه داشته باشید که دمپایی های لژ دار را انتخاب کنید زیرا اکثر آن ها بعد از مدتی استفاده مقداری دچار خوابیدگی و کاهش ارتفاع می شوند. هنگام خرید به سایز بندی کفش ها توجه داشته باشید که دارای سایز بندی استاندارد باشد و هنگام پوشیدن کاملا اندازه پاهایتان باشد طبی بوده و جنسی از بهترین پلاستیک و مواد اولیه را دارا باشد.

اگر سایز کوچک و یا بزرگ آن را انتخاب کنید در پا احساس راحتی نخواهید داشت و ممکن است از پاهایتان خارج شده و به زمین بیفتید. سبک وزن بودن دمپایی نیز بسیار مهم است. دمپایی هایی که ضد آب نیستند با جذب آب به خود سنگین می شوند که راه رفتن با آن ها مشکل خواهد بود. همچنین پس از مدتی دچار پوسیدگی و پارگی خواهند شد بنابراین همانطور که گفتیم از برند ها و فروشنده های مطمئن و معتبر خرید کنید و اطمینان داشته باشید که زیره آن ها از موادی مانند پی یو، ای وی اِی و پی وی سی باشند. قیمت صندل ضد آب باید مناسب باشد تا مشتری بتواند به راحتی آن را خریداری کند.

فروشنده صندل مردانه ضد آب درجه یک

فروشنده صندل مردانه ضد آب درجه یک عرضه صندل ضد آب در بسیاری از فروشگاه های معتبر در سراسر کشور به صورت حضوری و غیر حضوری در حال انجام است و با مراجه به اکثر صفحات مجازی تولیدی های انواع کفش و صندل که به صورت آنلاین فعالیت می کنند می توانید تنوع مدل و رنگ را ببینید. این مجموعه نیز دارای شعبه هایی در سرشار کشور می باشد، اما اگر قصد خرید آن را به صورت غیر حضوری دارید می توانید با مراجعه به صفحات مجازی این گروه تولیدی از انواع طرح ها و جنس های مختلف دیدن فرمائید. فقط هنگام خرید توجه داشته باشید که سایز بندی درست را انتخاب کنید. با خرید عمده از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید. با خرید از این مجموعه از قیمت مناسب و کیفیت بالای آن ها اطمینان خاطر داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما