بازار فروش صندل زیره پی وی سی

در صنعت کیف و کفش استفاده از مواد اولیه کاربردی، سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت اهمیت زیادی دارد. به همین علت نیز اغلب تولیدکنندگان سعی در تولید محصولاتی با این ویژگی ها و در عین حال باکیفیت و مشتری پسند دارند. انواع صندل زیره پی وی سی نمونه ای کاربردی، سبک و راحت است که برای تمام فصول سال نیز قابلیت استفاده را دارد. در این ‌مطلب به بررسی همه جانبه این نوع صندل ها و بازار فروش آنها در کشور می پردازیم.

بازار فروش صندل زیره پی وی سی

مزایای استفاده صندل زیره پی وی سی

مزایای استفاده صندل زیره پی وی سی در تولید صندل پی وی سی از مواد اولیه مرغوب با روش تزریقی و با بهره گیری از دستگاه های تمام‌ اتوماتیک استفاده می کنند. معمولا صندل با زیره پی وی سی وزن سبک تری نسبت به دیگر مدل ها دارد.
این در حالی است که قابلیت انعطاف پذیری این نوع زیره ها، موجب استقبال بی نظیری از این نوع صندل ها به ویژه در بین مدل های زنانه و دخترانه شده است. استفاده از صندل زیره پی وی سی مزایای متعددی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • قابلیت شستشوی صندل بدون تغییر رنگ
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی مانند آب و نور خورشید
  • قیمت تمام شده ارزان و مقرون به صرفه
  • قابلیت تولید صندل در طرح های متنوع و جدید
  • عدم آسیب رساندن به کف پا
  • وزن سبک و عدم احساس ناراحتی در هنگام راه رفتن

صندل های زنانه با زیره پی وی سی اغلب مناسب فصل بهار و تابستان هستند اما به علت عدم جذب سرما در مدل های جلو بسته، می توان در فصل پاییز نیز از آنها استفاده نمود. تنوع رنگبندی این محصولات نیز به عنوان یک مزیت کیفی، آنها را از دیگر نمونه های موجود در بازار متمایز کرده است.

قیمت روز صندل زیره پی وی سی

قیمت روز صندل زیره پی وی سی قیمت صندل زیره پی وی سی با توجه به معیارهای کیفی و کمی همواره با نوسان همراه است. بدون شک‌ نرخ روز مواد اولیه، طراحی و مدل صندل، هزینه های تولیدی و تیراژ تولید مواردی هستند که به صورت مستقیم تاثیر قابل توجه ای در افزایش قیمت این محصولات ایفا می کنند.
از سوی دیگر سایز، رنگبندی و جنس رویه صندل تولیدی نیز موارد کیفی هستند که به صورت مداوم روند تغییر قیمت نهایی انواع صندل را سبب می شوند. در بازار داخلی عوامل و فاکتورهای دیگری نیز مانند میزان واردات سالیانه صندل های مردانه و از زنانه از کشورهایی مانند چین، میزان تولیدات داخلی، تعادل عرضه و تقاضا و بهبود بازار رقابتی می توانند سبب ثبات، افزایش یا کاهش قیمت انواع صندل شوند.
به طور کلی بازار فروش این محصولات از اواسط فصل بهار تا اواخر تابستان رونق چشمگیری دارد که بستر مناسبی را برای تولیدکنندگان، فروشندگان و سایر فعالین فراهم می آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما