توزیع کننده صندل المطراش مردانه

توزیع کنندگان صندل المطراش مردانه انواع مدل های عربی و ایرانی این صندل ها را که از کیفیت و مرغوبیت لازم برخوردار هستند را با قیمتی مناسب به فروش می رسانند. این توزیع کنندگان بیشتر در شهرهای جنوبی کشور وجود دارند ولی محصولات خود را به سراسر کشور عرضه می کنند. خرید عمده این صندل ها در مناطق گرمسیر بسیار مناسب است زیرا در خرید عمده می توان صندل را با قیمتی ارزان تر خرید نمود. 

توزیع کننده صندل المطراش مردانه

خصوصیات صندل المطراش مردانه چیست؟

خصوصیات صندل المطراش مردانه چیست؟ خصوصیات صندل المطراش مردانه چیست؟ صندل المطراش یک نمونه صندل عربی است که استحکام و مقاومت بالایی داشته و مناسب برای مناطقی است که تابستان هایی گرم و پر حرارت دارند. این نوع صندل در جنوب کشور طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است.

ویژگی صندل های المتراش این است که پاشنه هایی سه سانتی متری دارند که هیچ فشاری به پا وارد نمی کند و در قسمت پشت و انتها نیز ضخیم و بلند هستند. از ویژگی بارز همه مدل های صندل المطراش داشتن سگک های طلایی است که رنگ آن ها با گذشت زمان هیچ تغییری نمی کند و علاوه بر زیبایی می توان از طریق آن ها اندازه بند صندل را نیز تنظیم نمود. 

این صندل ها معمولا بیشتر در سه رنگ قهوه ای، کرمی و مشکی وجود دارند. جنس زیره این صندل نیز یا از پی یو است یا از جنس پلاستیک فشرده می باشد. ویژگی بارز دیگر صندل المطراش داشتن لژهای بلند می باشد. این صندل ها دارای انواع مختلفی از جمله طبی، مجلسی و راحتی می باشند. 

خرید انواع صندل المطراش مردانه

خرید انواع صندل المطراش مردانه صندل المطراش در مناطق گرمسیر مانند شهرهای سیستان و بلوچستان، خوزستان و ایلام بسیار پرطرفدار می باشد. خرید انواع صندل المطراش مردانه را می توان از طریق مراکز و نمایندگی های آن ها انجام داد. این نمایندگی ها صندل های با کیفیت و مرغوب را با قیمتی مناسب به فروش می رسانند. 

یکی از راه های خرید صندل المطراش، خرید از طریق فروشگاه های آنلاین و معتبر است. از این طریق مشتریان در هر نقطه ای از کشور می توانند به لیست قیمت انواع مدل ها دسترسی پیدا کرده و آن را سفارش دهند‌‌‌ همچنین از کیفیت محصول خریداری شده کاملا اطمینان داشته باشند. این روش خرید این روزها بسیار محبوب شده است زیرا باعث صرفه جویی در وقت و هزینه خریدار می گردد و مقرون به صرفه است.

قیمت صندل المطراش در بازار بسیار متغیر است و عوامل زیادی از جمله کیفیت، نوع چرم به کار رفته، جنس زیره و کفی و همچنین نوع صندل در آن دخیل می باشند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما