خرید بهترین کتونی فوتبال بندی

فروشگاه اینترنتی ما با هدف تسهیل خرید و فروش، به صورت کاملا تخصصی اقدام به ارائه محصولات اورجینال نموده است و مجموعه کاملی از جدیدترین مدل های کتونی فوتبال بندی را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد تا بتوانید بهترین ها را انتخاب نمایید. برای خرید کتونی فوتبال بندی می توانید از بخش راهنمای انتخاب سایز مناسب ترین گزینه را برگزینید و با پرداخت هزینه کمتر از نرخ بازار محصولی ایده آل را تهیه نمایید.

خرید بهترین کتونی فوتبال بندی

مشخصات انواع کتونی های فوتبال

مشخصات انواع کتونی های فوتبال کتونی فوتبال از جمله کتونی هایی است که از نظر ساختاری بسیار متنوع است و بر اساس زیره کفش و جنس به انواع مختلفی تقسیم می شود.
یکی از عواملی که موجب تنوع گستردگی های کتونی ها می شود تنوع اقلیم جغرافیایی و تفاوت های آب و هوایی و نوع زمین است که سبب می شود مدل های متنوعی از این کتونی ها با استانداردهای در نظر گرفته شده تولید شده و به بازار ارائه گردد.
در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق مشخصات انواع کتونی فوتبال بپردازیم.
کتونی هایی که دارای زیره مخصوص هستند معمولا به صورت مخروطی ساخته شده و در بعضی مواقع حالت تیغه ای دارند. میخ های متعددی که در نقاط مختلف زیره کفش قرار گرفته برای جلوگیری از سایش در حین دویدن و حرکت روی چمن طراحی شده و سبب سرعت دادن به بازی و عملکرد بهتر بازیکن می شود.
این کتونی ها معمولا بسیار سبک هستند و سبب کاهش فشار وزن بدن و عدم آسیب رسیدن به زانو ها به دلیل وجود ضربه گیر در قسمت زیره می شوند. ماده به کار رفته در زیره کتونی ها از جنس لاستیک منعطف و با دوام است که موجب راحتی، افزایش کشش و عملکرد بهتر بازیکن می شود و برای انواع زمین ها مناسب می باشد.
بسیاری از کتونی ها که مخصوص بازی در زمین های سفت مانند آسفالت، زمین خاکی و سنگفرش هستند بیشتر از جنس لاستیک خشک تولید شده اند و دارای نرمی و کشش بالاتری هستند تا سبب آسیب رسیدن به بازیکن نشوند.

قیمت انواع کتونی فوتبال بندی

قیمت انواع کتونی فوتبال بندی در بررسی قیمت کتونی فوتبال چندین عامل را باید در نظر گرفت که یکی از مهم ترین عوامل برند شرکت و کشور تولید کننده می باشد. معمولا کتونی های اصل و اورجینال که توسط برند های معتبر و شناخته شده تولید شده اند دارای قیمت بالاتری هستند و هزینه بیشتری باید بایت خرید آنها پرداخت نمود.
متریال های به کار رفته در تولید کتونی و جنس و نوع مدل عوامل دیگری هستند که در قیمت گذاری آنها تاثیر می گذارند. ما در سایت فروشگاهی انواع مدل های کتونی را به همراه مشخصات و قیمت روز درج نموده ایم. جهت کسب این اطلاعات می توانید به سایت مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما