خرید صندل مردانه عمده ارزان

کانون اصلی توجه ما در این مطلب بررسی مراکز خرید صندل مردانه عمده ارزان، انواع صندل مردانه، ویژگی‌ های بهترین صندل، پخش صندل عمده و فروش صندل عمده می باشد. در بخش بعدی، نخست رنگ های مختلف صندل مردانه عنوان می‌ شود و پس از آن، مراحل تولید این محصول مطرح می گردد. در ادامه آن، طرح های مختلف صندل های گوناگون مردانه معرفی می گردد و در پایان، سفارش صندل مردانه عمده جدید از نظر گذرانده می شود. لازم به ذکر است که مراکز خرید این محصول به شیوه‌ ارزان آن دسته از فروشگاه‌ هایی هستند که محصولات صندل مردانه را صرفاً به شیوه عمده در اختیار مشتریان قرار می‌ دهند.

خرید صندل مردانه عمده ارزان

رنگهای مختلف صندل مردانه

رنگهای مختلف صندل مردانه

صندل های مردانه انواع و اقسام گوناگونی دارند و بر حسب متریال مختلفی که از آن تولید شده‌ اند، موقعیتی که قرار است در آن مورد استفاده واقع شوند، برند تولید کننده، قیمت و همچنین طراحی، مدل و رنگ بندی بسیار متنوع می باشند.

رنگ های مختلف صندل های مردانه بسته به این که قرار است در چه مکان هایی پوشیده شوند متفاوت می‌ باشد. چرا که موقعیت استفاده بر جنس بدنه و رویه و کفی این کالا اثر می‌ گذارد و جنس آن الیاف و موادی می باشد که در تولید آن به کار برده شده است که قطعاً رنگ این مواد با یکدیگر یکسان نیست.

بنا بر این، صندل های مردانه به رنگ‌ های قهوه‌ ای تیره، قهوه ای روشن، دارچینی، مشکی و سرمه ای برای آن دسته از صندل هایی که چرمی هستند و به رنگ های روشن تر برای آن دسته از صندل هایی که مناسب روی فرش می باشند و به رنگ های سفید و کرم برای صندل های مناسب استخر تولید و روانه بازار می‌ شوند.

لازم به ذکر است که صندل های چرمی خود انواع مختلفی دارند. برخی از آنها برای روی فرش، پارکت و سرامیک آپارتمان و منزل مورد استفاده قرار می‌ گیرند و برخی دیگر از نوع طبی بوده و مناسب پیاده روی و استفاده در بیرون از منزل می باشند.

افزون بر این، باید گفت صندل‌ های مردانه از هر نوعی که باشند و با هر طرح و مدلی که ساخته شوند عمدتا به رنگ های مشکی و قهوه ای تولید می شوند و دارای یک کفی با رنگ متفاوت که ممکن است کمی کمرنگ تر مثلاً مشکی کمرنگ یا قهوه‌ ای کمرنگ و یا رنگ سفید باشد ساخته و روانه بازار می گردند.

مراحل تولید صندل مردانه

مراحل تولید صندل مردانه

در تولید صندل های مردانه اعم از دست دوز یا شرکتی مراحلی که وجود دارد به طور کلی مرحله تعیین قالب، برش الگو و در نهایت دوخت می باشد. نا گفته پیدا است که این مراحل در هر یک از این دو روش، ابزارها و یراق های خاص خود را می‌ طلبد.

در واقع، زمانی که صندل از نوع دست دوز باشد، از ابزارهای دستی و زمانی که از نوع کارخانه‌ ای باشد، ماشین آلات صنعتی در تولید و دوخت آن دخالت دارد. این مراحل برای تهیه تمامی صندل ها و کفش های مردانه، زنانه و بچه گانه به طور کلی مورد استفاده واقع می شود.

در تهیه صندل مردانه لازم است ابتدا یک زیره متناسب با سایز صندل مورد نظر انتخاب شود. سپس به تناسب آن زیره بایستی یک قالب تهیه گردد. این قالب باید از نظر اندازه و طرح با زیره کاملاً هماهنگ باشد. سپس، باید از ابزارهایی نظیر فوم یا چرم برای تهیه کفی صندل استفاده شود.

همچنین استفاده از انواع چسب آهن یا چسب های دیگر یا پرس هایی که به صورت هیدرولیک انجام می‌ شود برای دوخت زیره و تهیه کفی کفش و صندل مورد نیاز خواهد بود. پس از آن، برای تهیه سطح رویی صندل لازم است تا الگوی سطح رویی و میزان بیرون آمدن انگشتان پا از صندل برش داده شده و تعیین شود.

سپس این الگو باید روی همان قالب اولیه قرار بگیرد و طرفین آن به زیره دوخته شود. شایان ذکر است که در مراحل تولید دستی و خانگی این محصول، معمولاً کمی زمان بیشتری لازم است چرا که برای چسباندن کناره های زیره و یا رویه صندل به زیره آن کمی زمان لازم است. حال آن که در کارخانه این عملیات با پرس هیدرولیک و ماشین آلات صنعتی انجام می‌ شود.

در تولیدات شرکتی، قطعاً نیازی به چسباندن با چسب آهن یا چسب چوب یا هر نوع چسب دیگری نیست و زمان دادن برای خشک شدن آن ضرورت ندارد. ضمن این که در کارخانه زمانی که تولید انبوه و تعداد عمده با حجم بالا وجود داشته باشد، این مراحل به مراتب سریع تر صورت می پذیرد. در صورتی که به روش دستی هر صندل به صورت جداگانه تولید و سپس در نهایت تک تک صندل ها تولید و یک جا به بازار عرضه می شود.

طرحهای مختلف صندل مردانه

طرحهای مختلف صندل مردانه

طرح های مختلف صندل مردانه شامل صندل های جلو باز و پشت باز، صندل های جلو باز و پشت بسته، صندل های اسپرت، راحتی، رو فرشی، تابستانه، زمستانه و همچنین لژ دار و بدون لژ می باشد.

این صندل ها بر روی سطح رویی خود دارای منافذی با سوراخ های بزرگ و کوچک هستند که بسته به مدل و طرح صندل، اندازه این منافذ تفاوت دارد و عمدتاً به عنوان صندل تابستانه و بهاره مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

گاهی اوقات صندل ها صرفاً همین که پشت باز هستند و سطح رویی آنها فاقد منفذ می باشد نیز به عنوان صندل راحتی در نظر گرفته می شوند. اما لازم به ذکر است که صندل‌ های مردانه معمولاً به این دلیل که اغلب برای استفاده در کوچه و خیابان و به طور کلی بیرون از منزل طراحی و تولید می شوند، معمولاً با یک بند یا نواری در پشت پا بسته می‌ شوند که گاه این نوار یک سگک تزئینی دارد و گاه با یک سگک باز و بسته می شود.

سفارش صندل مردانه عمده جدید

سفارش صندل مردانه عمده جدید

به منظور سفارش، تهیه و خرید صندل مردانه عمده جدید لازم است با آن دسته از مراکزی تماس گرفته شود که صرفاً به فروش عمده انواع صندل مردانه با جدید ترین مدل ها و طرح ها مبادرت می ورزند.

یکی از این مراکز معتبر پایگاه اینترنتی شرکت فعلی می باشد که بهترین و جدید ترین صندل های مردانه را با نازل ترین قیمت به شیوه عمده در اختیار خریداران و مشتریان مراجعه کننده آن قرار می‌ دهد. از این رو، بهتر است جهت سفارش صندل عمده مردانه جدید به این پایگاه اینترنتی مراجعه گردد و به تعداد مورد نیاز صندل های مدرن و زیبا سفارش داده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما