سفارش صندل مردانه المطراش

پا از جمله عضو حساس و مهم برن تلقی می شود و حفاظت از آن از جمله اولویت ها و ضروریات زندگی هر فرد محسوب می شود. بنابراین استفاده از کفش و صندل مناسب و استاندارد برای تمامی افراد واجب و لازم است. امروزه صندل مردانه المطراش جزء بهترین و استاندارد ترین صندل های مورد قبول اقشار مختلف است و به دلیل رعایت استانداردهای ضروری برای صندل در کنار حفظ زیبایی آن، از محبوبیت خاصی برخوردار است. علاقمندان به خرید این نوع صندل می توانند با مراجعه به وبسایت ما و خرید آنلاین و راحت این محصول از اصل بودن آن اطمینان حاصل کرده و خریدی مقرون به صرفه را تجربه نمایند. علاوه بر این مشاورین فروش شرکت نیز آماده ارائه خدمات و اطلاعات در زمینه کیفیت و قیمت این صندل ها به مشتریان عزیز می باشند.

سفارش صندل مردانه المطراش

صندل مردانه المطراش چه مشخصاتی دارد؟

صندل مردانه المطراش چه مشخصاتی دارد؟ امروزه تنها زیبایی صندل معیار خرید مشتریان نیست و بایستی افراد از استاندارد بودن و راحت بودن صندل نیز اطمینان حاصل کنند تا تمایل به خرید نشان دهند. انواع صندل مردانه المطراش با دارا بودن تمام ویژگی های استاندارد مورد نیاز صندل، موجب شده تا طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور داشته باشد. آنچه مسلم است تنوع بالا در طراحی و رنگ این صندل ها در پوشش دهی سلیقه ی تمام افراد در سنین مختلف می باشد و هر فرد در هر سن و سال این نوع صندل را می پسندد.

از جمله مشخصات صندل المطراش می توان به استحکام و مقاومت بالای آن اشاره نمود که آن را نسبت به سایر صندل ها متمایز ساخته است. این صندل مردانه دارای پاشنه های سه سانتی متری است و در قسمت پشت و انتهای صندل دارای ضخامتی مناسب است که فرد را در پیاده روی های طولانی مدت خسته نمی کند. علاوه بر این جنس زیره ی آن که معمولا از پلاستیک فشرده یا پی یو بوده در استحکام آن نقش مهمی ایفا می کند.

این صندل ها دارای سگک صلایی رنگی هستند که رنگ این سگک ثابت بوده و در طول زمان استفاده از آن تغییر رنگ نمی دهد و امکان تنظیم بند صندل را متناسب با سایز پا و راحتی فرد، فراهم می کند. صندل المطراش که بهترین صندل عربی، ایرانی شناخته می شود، بیشتر متناسب با شرایط اقلیمی گرمسیری کشورهای عربی و شهرهای جنوبی ایران مثل سیستان و بلوچستان، خوزستان و ایلام که تابستان های گرم و طاقت فرسایی دارند طراحی و تولید می شوند.

قابل ذکر است که این صندل قابلیت پوشش دهی کل پا را داشته و خطر آسیب فیزیکی احتمالی توسط عوامل خارجی را تا حد زیادی کاهش می دهد. از دیگر مشخصات این صندل استاندارد، انعطاف پذیری آن است که هنگام حرکت فرد، متناسب با خم شدن پا، به سهولت خم و راست می شود و از خستگی پا پیشگیری کرده و فشار به پنجه پا، مچ، انگشتان و کف پا وارد نمی کند.

این صندل قبل از عرضه به بازار و ارائه به مشتریان عزیز، توسط طراحان و ناظرین کیفی، به صورت مستقیم، به لحاظ کیفی و استاندارد های طراحی نظارت شده و پس از تائید توسط ناظرین، به بازار عرضه می گردد. علاقمندان به خرید صندل المطراش، با مراجعه مستقیم به نمایندگی های تولید و توزیع آن می توانند از خریدی راحت و مقرون به صرفه بهره مند شوند.

مدلهای مختلف صندل مردانه المطراش

مدلهای مختلف صندل مردانه المطراش صندل المطراش که علاوه بر کشورهای عربی در ایران نیز با همان کیفیت و رعایت استانداردها، طراحی و تولید می شود در سه مدل مختلف راحتی، مجلسی و طبی طراحی شده و توسط بهترین و مجرب ترین سازندگان آن تولید می شود. می توان با اطمینان گفت که مدل مجلسی این صندل همانقدر راحت و استاندارد طراحی شده که نوع طبی و راحتی آن ساخته می شوند.

اغلب گفته می شود که افراد هنگام پیاده روی، از صندل استفاده نکنند و حتما کفش کتانی مخصوص پیاده روی بپوشند، اما صندل های المطراش با استانداردهای کیفی خود، این محدودیت را برداشته و افراد می توانند این صندل ها را در پیاده روی طولانی استفاده نمایند و هیچ فشاری هنگام حرکت به قسمت های مختلف پایشان وارد نشود و این عامل موثرترین نقش را در محبوبیت این صندل داشته است.

رنگبندی صندل مردانه المطراش

رنگبندی صندل مردانه المطراش صندل های المطراش، به گونه ای طراحی و تولید می شوند که مورد پسند و سلیقه ی تمامی افراد در سنین متفاوت می باشند، تنوع طرح و رنگ و زیبایی این صندل ها در کنار استاندارد های کیفی آن، نظر هر بیننده را به خود جلب می نماید.

این صندل ها در رنگ های قهوه ای تیره، قهوه ای روشن، کرم و مشکی تولید می شوند و علاقمندان به صندل عربی و ایرانی المطراش می توانند با مراجعه حضوری و یا مراجعه به وبسایت ما، طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب و به سهولت و سرعت خریداری نمایند. رنگ های استفاده شده در این صندل ها به راحتی برای تمامی افراد در رده های سنی مختلف قابل استفاده و شیک است.

قیمت صندل مردانه المطراش باکیفیت

قیمت صندل مردانه المطراش باکیفیت امروزه به دلیل استقبال بی نظیر افراد از صندل مردانه المطراش، این صندل علاوه بر کشورهای عربی، در ایران نیز تولید می شود. توزیع صندل المطراش از کشور های عربی و همچنین نمایندگی های توزیع و فروش آن در داخل کشور صورت می پذیرد.

قیمت این صندل ها متناسب با عوامل مختلفی چون کیفیت، نوع چرم به کار رفته در آن، جنس زیره ی صندل و کفی آن و در نهایت نوع آن مختلف است و با توجه به مرغوبیت تمامی مواد به کار رفته در تولید این صندل قیمتی مناسب و مقرون به صرفه برای مشتریان عزیز منظور می گردد.

تولید کنندگان صندل المطرلش، تولیدات خود را از طریق ویزیتورهای تلفنی و حضوری، مشاورین فروش این محصول و همچنین از طریق تبلیغات سمعی و بصری به معرفی این محصول با کیفیت و کارا به مشتریان پرداخته و امکان خرید حضوری و اینترنتی، از طریق سایت معتبر شرکت را فراهم می کنند.

صندل المطراش تولید شده در داخل کشور، به لحاظ کیفی مشابه نوع اصیل عربی آن است و به همین دلیل، قابل رقابت در بازار های خارجی بوده و به دیگر کشور ها نیز صادر می گردد، به گونه ای که امکان تمییز دادن آن با نوع عربی آن برای خریداران ممکن نیست. صادرات صندل ایرانی المطراش به کشورهای همسایه، سالانه درآمد قابل توجهی به داخل کشور تزریق می کند و مرغوبیت و کیفیت آن برای تمامی خریداران شناخته و ثابت شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما