صادرات صندل مردانه با کیفیت

صندل یکی از پرفروش تربن پاپوش های تابستانی مردانه محسوب می شود که با توجه به کاربرد فراوان از فروش بالایی در داخل و خارج از کشور برخوردار می باشد، این روز ها مرکز صادرات صندل مردانه با کیفیت این محصول را به کشور های همسایه مانند عراق، افغانستان و حوزه خلیج فارس و .. صادر می کند و صادرات آن می تواند علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده باعث ارزآوری خوبی برای کشورمان می شود.صادرات صندل مردانه با کیفیت

مراحل تولید صندل مردانه با کیفیت

مراحل تولید صندل مردانه با کیفیت مراحل تولید صندل مردانه باکیفیت چگونه است؟ صندل از قسمت های مختلفی مانند زیره، رویه و کفی تشکیل شده است و برای تولید این محصول ابتدا طرح و مدل مورد نظر را طراحی می کنند، برای رویه این صندل از چرم و با جیر و …. بهره می برند و جنس زیره نیز از پلی یورتان و یا پی پی سی می باشد همچنین از کفی سبک و نرم طبی در آن استفاده می شود، ابتدا زیره و رویه را بوسیله دستگاه های پیشرفته و مدرن به هم دوخته و کفی را به آن می چسبانند و از وسایل مختلفی مانند نخ های مخصوص، چسب و … برای تولید و دوخت این محصول استفاده می کنند.

انواع صندل مردانه را در سایز و اندازه های متنوع و با بهره گیری از متریال درجه یک تولید و عرضه می کنند، صندل مردانه دارای طرح و مدل های متنوع و زیبایی است و از پرفروش ترین آنها می توان به صندل طبی مردانه، صندل اسپرت مردانه، صندل راحتی، صندل انگشتی و … اشاره کرد که هر کدام دارای ویژگی و خصوصیات خاصی می باشند و با قیمت متفاوت ارائه می شوند.

فروش مستقیم صندل مردانه با کیفیت

فروش مستقیم صندل مردانه با کیفیت در حال حاضر بازار فروش مستقیم صندل مردانه باکیفیت با توجه به استفاده‌ زیاد و متنوع بودن در رنگ و طرح بسیار داغ می باشد و دارای متقاضیان زیادی است که اغلب آنها این محصول را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند، یکی از مراکز معتبر عرضه صندل با کیفیت و مرغوب همین شرکت می باشد که این محصول را به صورت عمده و غیر حضوری در اختیار مشتریان قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها راهنمایی لازم را برای خریدی بهتر و آسان تر به مشتری عرضه می کنند و با فرستادن محصول به آدرس خریدار در وقت و هزینه نیز صرفه جویی خوبی صورت می گیرد و امروزه خرید آنلاین به دلیل مزایای فراوان رونق زیادی پیدا کرده است و دارای طرفداران بسیاری در سراسر کشور می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما