عرضه صندل المطراش مردانه چرمی

شرکت تولید کننده انواع صندل المطراش مردانه چرمی از جمله شرکت های معتبر و فعالی است که در زمینه تهیه، تولید، فروش، توزیع و عرضه انواع صندل های مردانه از این نوع مشغول به فعالیت می باشد. عرضه این محصول به صورت های عمده و کلی انجام پذیرفته و شایان ذکر است که عرضه این محصول منحصر به بازار داخلی نبوده و حجم گسترده ای از محصولات این شرکت به خارج از کشور، صادر می شود. 

عرضه صندل المطراش مردانه چرمی

انواع مدل های صندل المطراش مردانه

انواع مدل های صندل المطراش مردانه

در بسیاری از موارد دیده شده که آقایان زیادی برای خرید صندل المطراش مردانه راهی بازار می شوند اما چون با انواع مختلف این محصول آشنایی ندارند دست خالی به خانه باز می گردند یا اینکه محصولاتی بی کیفیت و نا مرغوب را خریداری می نمایند که دوام چندانی نداشته و برای آن ها کارآیی ندارد. 

در ذیل برخی از پر کاربرد ترین انواع صندل المطراش را برای شما عزیزان شرح می دهیم تا بتوانید با استفاده از توضیحات آن ها خریدی مطلوب و مطمئن داشته باشید. 

صندل المطراش چرمی مردانه انگشتی: این محصول دارای زیره ای نسبتا مرتفع می باشد که اندازه ارتفاع آن در قسمت پاشنه بین پنج تا هفت سانتی متر و در قسمت جلو بین سه تا پنج سانتی متر می باشد. 

رویه این محصول از جنس چرم طبیعی بوده که باعث می شود از تعریق و نهایتا لغزنده شدن پا هنگام استفاده از این صندل ها جلوگیری به عمل آید. 

مدل رویه این نوع صندل به گونه ای طراحی شده است که در قسمت جلو خود دارای یک نوار باریک است که انگشت شست را از سایر انگشتان جدا می سازد. 

این نوع از صندل المطراش بیشتر از سوی افرادی که دارای انحراف در ناحیه شست پا هستند یا دوست دارند صندل هایی منحصر به فرد و خاص را بپوشند مورد استفاده قرار می گیرند. 

صندل المطراش مردانه چرمی ساده: این محصول از لحاظ زیره با نمونه فوق تفاوت چندانی نداشته و بیشتر از لحاظ طرح و مدلی که برای زیره آن در نظر گرفته شده است متفاوت می باشد. 

رویه های این نوع از صندل های مردانه به گونه ای ساخته شده که قسمت فوقانی یا همان برجستگی روی پا را از انتهای انگشتان تا برآمدگی مچ پا به طور کامل پوشش می دهد. 

خرید صندل المطراش مردانه چرمی

خرید صندل المطراش مردانه چرمی متقاضیانی که قصد خرید صندل المطراش مردانه چرمی را دارند می توانند به سایت اینترنتی ویژه فروش این نوع صندل ها مراجعه نموده و از میان مدل های مختلف و رنگ بندی هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است نمونه ای را که با سلیقه و علایق شخصی آن ها سنخیت و همخوانی بیشتری دارد با نازل ترین قیمت و در عین حال بالا ترین کیفیت خریداری نمایند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما