عرضه مستقیم دمپایی پلاستیکی درجه یک

دمپایی یک وسیله مفید و کاربردی برای پوشش پا بوده و در تمام خانه های ایرانی تعداد زیادی دمپایی پلاستیکی یافت میشود که استفاده های زیادی دارد به عنوان مثال دمپایی برای راه پله و حیاط، استفاده در سرویس های بهداشتی و حتی استفاده به عنوان دمپایی رو فرشی و….

با ما همراه باشید..

عرضه مستقیم دمپایی پلاستیکی درجه یک

مشخصات اصلی دمپایی پلاستیکی مرغوب

مشخصات اصلی دمپایی پلاستیکی مرغوب در بازار انواع مختلفی دمپایی با جنس ها، رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شود که اکثرا در جنس های پلاستیکی، ابری و حوله ای هستند اما در چند مدت گذشته نوع پلاستیکی و طبی فروش قابل توجه را به خود اختصاص داده است.

دمپایی ها فارغ از مردانه، زنانه، بچه گانه و… بودنشان به جنس ها و طرح های مختلفی دسته بندی میشوند، مانند: دمپایی پلاستیکی روفرشی این نوع دمپایی باید به گونه ای انتخاب شود تا شما برای راه رفتن روی سرامیک یا محیط لیز مشکلی نداشته باشید.

دمپایی پلاستیکی لا انگشتی : این نوع دمپایی برای خانم ها و آقایان بسیار مناسب فصل گرم است و به علاوه اینک در استخر و خانه استفاده می شود در سالن های آرایش برای پدیکور نیز استفاده میشود.

دمپایی پلاستیکی شنا: این نوع دمپایی برای استفاده در استخر و هنگام شنا است و متداول ترین نوع آن دمپایی لا انگشتی است ، این نوع دمپایی باید به گونه ای باشد که سر نبوده و کف آن دارای شیار هایی برای حفظ تعادل باشد.

مواردی که در خرید یک دمپایی پلاستیکی مرغوب باید توجه کنیم: اول در نظر بگیریم که دمپایی را برای چه مکانی می خواهیم، دمپایی نباید بوی بد پلاستیک بدهد، سایز بندی های مختلفی داشته باشد، رنگ و طرح آن زیبا و پر طرفدار باشد، توجه کنیم گاهی که دمپایی برای مدتی در محیط بیرون و در معرض آفتاب که قرار میگیرد بسیار داغ شده و یا جمع میشود و این نشان دهنده این است که از مواد اولیه مرغوبی تهیه نشده است.

یکی از مهم ترین موارد این است که دمپایی از پلاستیک مرغوب تهیه شده باشد.

خرید عمده دمپایی ارزان قیمت

خرید عمده دمپایی ارزان قیمت تولیدی دمپایی پلاستیکی در بسیاری از شهر های ایران محبوبیت دارد و آن هم به این دلیل است که این نوع دمپایی عموم مردم طرفداران ویژه ای دارد.

تولید کنندگان بزرگ در تلاش هستند خرید دمپایی پلاستیکی را بصورت بی واسطه و از طریق سایت ها را  برای شما عزیزان پدید آوردند تا برای شما سود بسیار زیادی داشته باشد و بتوانید خریدی مطمئن، با نازلترین قیمت ها داشته باشید .

همکاران ما در تیم پشتیبانی منتظر شنیدن صدای گرم شما بوده و در تلاش هستند شما را در فروش ویژه دمپایی و خرید با قیمت عمده راهنمایی کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما