فروشنده صندل مردانه چرم شایان

فروشنده صندل مردانه چرم شایان این نوع صندل ها را با سایزهای گوناگون و طرح‌های متعدد دارا می باشد که به دلیل خرید بدون واسطه از شرکت تولیدی این کالاط آن ها را با قیمتی استثنایی به مشتریان عرضه می کند، بنابراین افرادی که به دنبال خرید ارزان قیمت صندل مردانه هستند با مراجعه به این مجموعه فروش می ‌توانند به هدف خود رسیده و صندل مردانه شایان را با قیمتی ارزانتر از دیگر فروشگاه‌ها خریداری کنند. ضمن اینکه باید بدانید کالاهای موجود توسط این فروشنده با گارانتی و شناسنامه به مشتریان عرضه می شوند.

فروشنده صندل مردانه چرم شایان

انواع مختلف صندل مردانه از نظر جنس

انواع مختلف صندل مردانه از نظر جنس صندل مردانه که یکی از بهترین کالاها به هنگام فصل گرم سال می باشد دارای مدل های متنوع بوده که به راحتی در پا قرار می ‌گیرد و در دو نوع بنددار و بدون بند تولید می گردد. این کالاها از لحاظ جنس به چندین دسته متعدد تقسیم ‌بندی می ‌شوند که تولید کنندگان آن ها را با استفاده از چرم های طبیعی و مصنوعی طراحی و تولید می ‌کنند.

باید بدانید قیمت خرید صندل چرم طبیعی بسیار بیشتر از چرم مصنوعی می باشد و معمولاً صندل‌های مردانه که از نظر جنس که از چرم طبیعی تولید می گردند دارای مشتریان خاص می باشند. طراحی صندل های مردانه از جنس چرم طبیعی برای تولید کنندگان راحت تر می باشد و این کالاها به دلیل قابلیت برش خوری راحت تر و ماندگاری بیشتر تولید بهتری دارند اما از لحاظ قیمتی به دلیل قیمت بالا بودن خریداران آن ها محدود هستند.

در دو نوع صندل چرم طبیعی و مصنوعی این کالا ها دارای زیره طبی هستند که به هنگام پوشش ایجاد کمردرد و پادرد نمی‌کنند و همین یک مزیت برای استفاده از این محصولات در فصل‌های گرم سال می باشد که باعث شده است افراد زیادی از این کالا حداقل یک جفت را در جاکفشی خود داشته باشند.

ویژگی های صندل مردانه چرم اصل

ویژگی های صندل مردانه چرم اصل صندل مردانه چرم اصل دارای نرمی و لطافت بالایی می باشد که به هنگام پوشش موجب آزار و اذیت پای افراد نمی گردد. همچنین از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به دارا بودن جنس ضد حساسیت اشاره نمود که پا درون این کالاها دچار تاول یا حساسیت نمی گردد به همین خاطر هم افراد می‌توانند با پوست حساس هم این کار را مورد استفاده قرار دهند.

از دیگر ویژگی‌های این کالا باید قابلیت تعمیر پس از خراب شدن اشاره نمود به دلیل اینکه چرم طبیعی قابلیت تعمیر شدن دارد پس از استفاده در صورت خرابی می ‌توان آنها را به کفاشی ها سپرد تا همانند روز اول تعمیر نمایند. این محصولات به دلیل دارا بودن زیره پی وی سی به هنگام پوشش برای پاها خستگی ایجاد نمی کنند.

عرضه کننده صندل مردانه چرم شایان

عرضه کننده صندل مردانه چرم شایان عرضه صندل مردانه توسط عرضه کننده صندل چرم شایان به صورت عمده و کلی توسط این فروشگاه در بازار داخلی موجود در دسترس قرار گرفتن راحت این کالاها گردیده است. تمامی فروشندگان کفش های چرمی و صندل برای خرید تعداد زیادی از این کالا به این مرکز عرضه مراجعه می نمایند تا طرح‌ های متعدد این محصولات را با قیمتی ارزانتر از دیگر مراکز تهیه کنند‌

باید بدانید که این عرضه کننده دارای سایت اینترنتی فروش صندل مردانه می باشد که کالاهای خود را با درج قیمت روزانه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد افرادی که به دنبال خرید اینترنتی این کالا هستند می‌توانند با مراجعه به این سایت صندل های مورد نظر خود را در تنوع بالا از لحاظ کیفیت رنگ و قیمت خریداری نمایند. باید بدانید که ثبت سفارشات از این سایت به صورت ۲۴ ساعته انجام می گردد و کالاهای مورد نظر مشتریان در مدت زمان کوتاهی برای آنها ارسال می‌شود.

صندل مردانه شایان جز صندل های معروف در بازار داخلی می باشد که با استفاده از چرم های طبیعی تولید می گردد و در دو نوع طبی و معمولی است که بیشتر افراد نوع طبی آن ها را برای خرید انتخاب می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما