فروش تضمینی دمپایی زنانه EVA

انواع مختلفی از دمپایی در جنس ‌های متنوع در بازار ها موجود می باشد یکی از انواع دمپایی های زنانه دمپایی زنانه EVA می باشد.

فروش تضمینی این مدل دمپایی توسط نمایندگی ها و فروشندگان این محصول به صورت های مختلفی انجام می پذیرد.

از روش های فروش این دمپایی غیر حضوری و آنلاین است که انواع این مدل دمپایی در کیفیت عالی و به صورت کاملا تضمینی به فروش می رسد.

فروش تضمینی دمپایی زنانه EVA

مشخصات دمپایی زنانه EVA

مشخصات دمپایی زنانه EVA

دمپایی در واقع یک پاپوش نرم و راحت و سبک است که می توان در محیط خانه و بیرون از خانه از آن استفاده کرد.
انواع مختلفی از دمپایی زنانه، مردانه و بچگانه در طرح، جنس و نقش‌ های متنوع در بازارها موجود هستند، یکی از انواع دمپایی های زنانه پرکاربرد دمپایی زنانه EVA می باشد، EVA در واقع نوعی پلیمر است که از انعطاف‌ پذیری و نرمی بسیار بالایی برخوردار می باشد و به علت نرمی و انعطاف‌ پذیری بالای خود جایگزین بسیار مناسبی برای پی‌ وی سی محسوب می‌شود.
در تولید دمپایی ها و کفش‌ ها از جنس‌ های مختلفی مانند پی یو، پی‌ وی سی، پلاستیک، لاستیک، ای وی آ و… برای زیره آن ها بهره می گیرند.
 یکی از انواع این زیره های کاربردی در دمپایی شیک زنانه که بسیار پرطرفدار است زیره ای وی آ می باشد که امروزه در تولید دمپایی های زنان از آن بهره می‌گیرند.
از ویژگی‌ ها و مشخصات دمپایی های زنانه ای وی آ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
ارزان و سبک ‌وزن بودن
بی بو بودن و یا کم بو بودن
قیمت مناسب و ارزان
کیفیت و دوام بالا
خاصیت جذب ضربه بالا
سایش کم
عدم شکستن
عدم انتقال حرارت زمین به پا
عدم آسیب به پا و محافظت از کف پا
اصطکاک پایین
شفافیت و طول عمر بالا

توزیع کنندگان انواع دمپایی زنانه EVA

توزیع کنندگان انواع دمپایی زنانه EVA

کارخانه ها و تولید کنندگان زیادی اقدام به تولید و توزیع انواع دمپایی های EVA کرده و آن را پس از تولید روانه بازار های داخلی و خارجی می کنند.
تولید کنندگان این مدل دمپایی با بهره گیری از نیروهای متخصص و ابزارآلات و ماشین آلات حرفه ای توانسته اند گام بزرگی در راستای تولید و توزیع عمده این محصول بردارند و به فروش این محصول بپردازند.
یکی از روش های توزیع این محصول روش اینترنتی می باشد که شرکت ما انواع این محصول و دمپایی زنانه وارداتی را وب سایت های خود به نمایش می گذارد تا مشتریان با مراجعه به وب سایت ها و برخورداری از خدمات فروش ما مثل تخفیف های عالی خرید خود را انجام دهند.

توزیع کنندگان انواع دمپایی زنانه ای وی آ این محصول را در بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در سایت های فروش ارائه و به صورت تضمینی به فروش می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما