فروش صندل طبی مردانه چرم

امروزه با توجه به افزایش میزان صافی کف پا و بیماری هایی چون کمر درد و پا درد موجب شده تا استفاده از صندل طبی مردانه چرم افزایش چشم گیری پیداکند. چراکه این صندل ها مزیت های بسیار زیادی برای مصرف کننده دارد و همچنین اقایان به واسطه کار خود معمولا مدت زمان زیادی را به صورت سرپا سپری میکنند که این امر خود موجب اسیب به کمر و پاها می شود بنا براین مناسب ترین گزینه برای این افراد صندل های طبی می باشد.

از این رو افراد زیادی اقدام به فروش و عرضه صندل طبی مردانه چرم کرده اند اما ان چه موجب محبوبیت یک فروشنده میشود ارائه محصولی با کیفیت با قیمتی مناسب می باشد همچنین مصرف کننده همواره به دنبال خرید صندل چرم طبی با کیفیت با قیمتی مناسب از یک برند معتبر و محبوب می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا با مزایا و علت محبوبیت صندل های طبی بیش از پیش آشنا شوید‌.

فروش صندل طبی مردانه چرم

مزایای صندل طبی مردانه

مزایای صندل طبی مردانه از جمله مزایای صندل طبی مردانه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. اصلاح وضعیت پا : استفاده از صندل طبی موجب می شود تا پا ها در وضعیت درستی نسبت به لگن و اندام های تحتانی بدن قرار بگیرد و موجب کاهش فشار وارده به کمر و پاها می شود.
  2. حفاظت از پا : طراحی صندل های طبی به گونه ای است که کفی و زیره آن محکم می باشد که موجب حفاظت از پا در هنگام راه رفتن میشود
  3. راحتی پا: طراحی صندل طبی به گونه ای است که پا در آن کاملا راحت بوده و همچنین مانع از عرق کردن و بد بو شدن پا میشود
  4. کنترل حرکت : در ساخت و تولید صندل های طبی در قسمت پاشنه محصول یک پد وجود دارد که مانع از سر خوردن و کنترل حرکت در هنگام راه رفتن میشود.
  5. کاهش فشار وارده به پا : طراحی منحصر به فرد و اصولی کفی صندل های طبی موجب میشود تا پا به صورت کامل و راحت درون صندل جای بگیرید و قدم برداشتن و راه رفتن را برای فرد راحت کند که موجب کاهش فشار وارده به پاها می شود
  6. قیمت مناسب : قیمت صندل های طبی به نسبت راحتی ، دوام و طول عمر زیادی که دارند بسیار به صرفه می باشد

مدلهای مختلف صندل مردانه چرم

مدلهای مختلف صندل مردانه چرم صندل های چرمی معمولا در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که به صورت کلی به سه نوع دسته بندی می شود:

  • صندل های جلوباز : معمولا اکثر صندل ها برای اینکه راحت پوشیده شوند و هوا به راحتی در آن جریان داشته باشد جلوباز هستند اما گاهی برخی از انها جلو بسته می باشند تا از انگشت و ناخن پا محافظت کنند
  • صندل پشت بند دار : در طراحی این نوع از صندل ها در قسمت پشت از بند برای نگهداری پا و جدا نشدن و سر نخوردن پا استفاده می شود این صندل ها برای پوشیدن در بیرون و پیاده روی نیز مناسب هستند.
  • صندل بدونه بند : در ساختار برخی از صندل ها قسمت پشت کاملا باز بوده و هیچ بندی ندارد این صندل ها معمولا برای استفاده درون اتاق و روی فرش استفاده می شود.

صندل های طبی دارای انواع متفاوت و مختلفی هستند که هر کدام برای بیماری و شرایط خاصی کاربرد دارد‌. ازجمله این صندل ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صندل خار پاشنه : افراد ممکن است به دلیل وزن زیاد ،انجام ورزش های سنگین ، دویدن و پرش مکرر دچار خار پاشنه شوند برای درمان این بیماری استفاده از صندل طبی بسیار موثر است. در ساختار کفی و زیره این نوع از صندل ها معمولا از سیلیکون استفاده می شود که نقش بسیار زیادی در درمان قطعی خار پاشنه دارد
  2. صندل افراد دیابتی: دیابت موجب کاهش میزان گردش خون در رگ های پا میشود این امر موجب می شود تا پای این افراد حساس تر باشد بنابراین برای حفاظت از پای این افراد صندل مخصوص انها بدونه هیچ گونه درز و شکافی برای پیش گیری از ورود آلودگی و برخورد اشیاء به پا همراه با کفی طبی و مناسب طراحی و تولید شده است.
  3. صندل مناسب برای قوس پا : صافی کف پا شناخته ترین مشکل کف پا در میان عموم مردم میباشد که در این مشکل کف پای فرد هیچ قوسی نداشته و کاملا صاف می باشد این افراد مستعد کمر درد و آسیب به چشم هستند از این رو برای رفع این مشکل صندل مخصوص انها که در طراحی آن از قوس هایی در قسمت کف و پاشنه پا استفاده شده تا پا کف پارا به صورت کامل پوشش بدهد.

دلایل محبوبیت صندل طبی مردانه چرم

دلایل محبوبیت صندل طبی مردانه چرم از دلایل مهم محبوبیت صندل های طبی مردانه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. راحتی بسیار زیاد آن مخصوصا برای اقایانی که مجبور به سرپا ایستادن در محل کار خود به مدت طولانی هستند.
  2. صندل های چرمی دارای دوام بسیار زیادی خواهند بود همچنین قیمت صندل های طبی چرم نسبت به طول عمر و دوام آن ها بسیار مناسب می باشند. از این جهت نسبت به سایر صندل های طبی محبوبیت بسیار بیشتری دارند.
  3. معمولا صندل های طبی چرم از عرق کردن و بو گرفتن پا به شدت پیش گیری میکند.
  4. همچنین از دلایل دیگر محبوبیت صندل طبی مردانه چرم می توان به سبکی و راحتی آن اشاره کرد.که آن را برای استفاده در هنگام پیاده روی نیز مناسب می کند
  5. تنوع در طرح و رنگ صندل های طبی چرم نیز موجب شده تا استفاده از آن برای تمامی اقایان اعم از جوان تا پیر مناسب می شود‌.

صادرات صندل طبی مردانه چرم قهوه ای

صادرات صندل طبی مردانه چرم قهوه ای استفاده از انواع مختلف صندل های طبی چرم با توجه به مزیت های فراوانی که دارد روز به روز در حال افزایش می باشد.به طوریکه افراد زیادی اقدام به صادرات و عرضه صندل مردانه به خارج از کشور کرده اند.عاملی که منجر به محبوبیت یک صادر کننده میشود قطعا کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات آن می باشد.در میان انواع مختلف صندل های چرمی مردانه بیشترین میزان فروش مربوط به صندل های طبی چرم قهوه ای می باشد چرا که ظاهری جذاب دارد.

مجموعه ما نیز در زمینه صادرات صندل طبی مردانه چرم با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت فعالیت می کند شما میتوانید برای تهیه و سفارش صندل طبی مورد نیاز خود از طریق سایت فروش انلاین ما اقدام کرده و پس از ثبت سفارش و طی مراحل خرید محصول خود را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت درب منزل خود تحویل بگیریدشایان ذکر است کارشناسان با تجربه و مجرب ما به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته برای کمک و مشاوره به شما عزیزان در خدمت شما هستند برای دسترسی به مشاوران ما کافیست به قسمت ارتباط با ما در سایت مجموعه ما مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما