فروش عمده صندل بچه گانه

بیش از 15 سال است که فروش صندل بچه گانه عمده در شهر های بجنورد، تهران، مشهد و تبریز انجام میشود. انواع صندل دخترانه و پسرانه در طرح های زیبا و عروسکی به صورت عمده در فروشگاه شهر های مذکور با ارزان ترین قیمت به فروش می‌رسد.

بعضی از فروشگاه ها، محصولات را به طور مستقیم و بدون واسطه از تولیدی خریداری می‌کنند که این امر باعث قیمت مناسب آن ها می‌شود.

فروش عمده صندل بچه گانه

مشخصات بهترین صندل بچه گانه

مشخصات بهترین صندل بچه گانه همه والدین به سلامت کودک دلبند خود اهمیت زیادی می‌دهند. برای حفظ سلامت پا های کوچک آنان، لازم است همیشه کفش هایی خریداری کنید که راحت و سبک باشد. صندل، یک نمونه فوق‌العاده برای آنان است.

در تولید این کفش از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و طراحی آن به نحوی است که مانع ایجاد درد در کف پا می‌شود. از آن جا که جنب و جوش بچه ها زیاد است و مدام در حال بازی کردن هستند لذا باید از کفشی استفاده کنند که علاوه بر راحتی، محکم و مقاوم باشد. در غیر این صورت، والدین به اجبار باید هزینه زیادی برای خرید انواع کفش انجام دهند و مدام در حال تعویض آن باشند. صندل روفرشی بچه گانه یک کفش عالی است که هم ارزان بوده و هم زیبا و راحت است. شما با تهیه این کفش تا مدت ها نیازی به خرید مجدد ندارید.

این کفش در رنگ های گوناگون و در جنس های پلاستیکی و نمدی تولید میشود که برای استفاده فرزند شما عالی است. اگر برای مهمانی و مجالس به دنبال محصولی خاص و شیک هستید، صندل بچه گانه پاشنه بلند چرمی را فراموش نکنید. این کفش مورد علاقه تمام دختران بوده و با انواع لباس مجلسی قابل استفاده است.

از آن جا که لایه رویی صندل، باز است لذا پا در آن عرق نخواهد کرد. قسمت پنجه آن نرم بوده و هیچ فشاری به ساق پا و پنجه وارد نمی‌شود.

خرید عمده صندل بچه گانه

خرید عمده صندل بچه گانه ما این مژده را به مشتریان خود می‌دهیم که انواع صندل بچه گانه در زیبا ترین مدل ها و با دوام ترین جنس ها، در مراکز عمده فروشی ما وجود دارد که با خرید عمده آن، از تخفیف ویژه ای برخوردار خواهید شد. اگر شما صاحب یک مغازه کفش فروشی هستید، حتما این محصول را در ویترین ها قرار دهید. کمتر کسی است که از دیدن این کفش ها متحیر نشود!. کیفیت این کالا بر هیچ کسی پوشیده نیست.

اگر قصد خرید دارید، همین حالا اقدام نمایید. این محصول، میتواند یک هدیه کم نظیر برای فرزندان و عزیزان شما باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما