قیمت روز دمپایی طبی مردانه

یکی از انواع دمپایی های عرضه شده در بازار این محصول دمپایی طبی مردانه می باشد. این دمپایی تفاوت ظاهری چندانی با انواع دمپایی های دیگر ندارد اما بر خلاف آنها دارای کاربردهای مشخصی است و می تواند در سلامت اندام های حرکتی نقش بسیار مهمی ایفا کند. برای آشنایی بیشتر با نحوه سفارش این محصول و اطلاع از قیمت روز آن در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید.

قیمت روز دمپایی طبی مردانه

کاربرد انواع دمپایی طبی مردانه

کاربرد انواع دمپایی طبی مردانه

نحوه ساخت انواع دمپایی های موجود در بازار به شکلی است که به دلایل مختلف نکات لازم برای حفاظت از ستون فقرات و پا در آنها لحاظ نشده است و اکثریت آنها دارای کف غیر استاندارد برای پا می باشند به گونه‌ای که هیچ نوع ضربه وارده به کف پا را به خود جذب نکرده و آن را به طور مستقیم به پاشنه و پا و در نهایت ستون فقرات منتقل می کنند.

دمپایی های غیر طبی به تدریج باعث ایجاد آسیب به این قسمت های بدن یعنی همه اندام های حرکتی تحتانی و ستون فقرات شده و در بلند مدت موجب ایجاد دردهای ماندگار در این قسمت ها می شوند.

دمپایی های طبی دارای کاربردهای بسیار متعددی در مورد مردان هستند. عوارضی همچون خار پاشنه، تورم عصب، آرتروز زانو، میخچه و پینه، صافی کف پا، سفتی و درد شست پا و التهاب فاسیای کف پا تمامی اینها از عوارضی هستند که در اثر استفاده از کفش ها و دمپایی های نامناسب ایجاد شده اند.

مردان مبتلا به هر یک از این عوارض ذکر شده برای درمان و یا جلوگیری از تشدید عوارض ناشی از این بیماری ها حتماً باید از دمپایی های طبی استفاده نمایند تا به تدریج روند درمان آنها بهبود یافته و از عوارض ناراحت ‌کننده در نتیجه استفاده مداوم از دمپایی های غیر طبی رهایی یابند.

صادرات عمده دمپایی طبی مردانه

صادرات عمده دمپایی طبی مردانه

کشور ما یکی از تولید کنندگان انواع کفش ها و دمپایی های مردانه در منطقه می باشد. دمپایی های طبی با کیفیت عالی و قیمت مناسب تولید و به بازار داخلی عرضه می شود.

صادرات دمپایی طبی مردانه به کشورهای همسایه یکی از منابع درآمدی تولید کنندگان این نوع محصول می باشد و به همین خاطر است که صنعت تولید دمپایی طبی در ایران در حال گسترش است.

برای خرید انواع دمپایی صادراتی می توانید با مسئول فروش ما ارتباط برقرار کرده و ضمن اطلاع از قیمت روز این نوع دمپایی مردانه نسبت به سفارش آن به مقدار مورد نظر اقدام کنید.

صادرات دمپایی طبی طی چند سال اخیر به دلیل بالا رفتن نرخ ارز بیشتر شده است و به همین خاطر قیمت آن نسبت به سال ‌های گذشته از نوسانات رو به بالای بیشتری برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما