قیمت روز صندل اسپرت زنانه

قیمت روز صندل اسپرت زنانه با توجه به کیفیت و مرغوبیت آن متفاوت است. هر چه در تولید آن از مواد اولیه درجه یک استفاده شود قیمت ها هم متفاوت است. صندل ها مدل های مختلفی دارد که اعم از زنانه و بچه گانه و مردانه را شامل می شود. نمونه های مردانه دارای رنگ بندی های متفاوت می باشند از جمله بیشتر در رنگ های تیره و قهوه ای ساخته می شوند و اما نمونه های زنانه که از رنگ های سفید و زرد تولید می شوند. 

قیمت روز صندل اسپرت زنانه

مهمترین مشخصه صندل اسپرت زنانه

مهمترین مشخصه صندل اسپرت زنانه مهمترین مشخصه صندل اسپرت زنانه رنگ و طرح روی آن است یعنی از ظاهر محصول به خوبی می توان حدس زد که این محصول برای دختران طراحی شده است. این صندل ها دارای پاشنه ی بلند و سطح براق می باشند و از جنس چوب و یا پلاستیک تولید شده اند. صندل های اسپرت را می توان با تیپ اسپرت ست کرد. صندلی های دخترانه مدل های مختلفی دارند از جمله صندلی های انگشتی که مردانه ی آن هم موجود می باشد.

صندل های زنانه جلو باز و همچنین نمونه های پابند دار و همچنین لژ دار اشاره کرد. از مهمترین مواردی که می توان از راحت بودن این صندل ها اطمینان داشت زیره ی آن است. زیره ی این محصولات باید نرم و راحت باشد و پا به خوبی بتواند داخل آن قرار بگیرد و فشاری به کف آن وارد نشود. کاهی صندل های ته سفت می تواند آسیب زیادی به کف پا برسانند که فرد در اثر آن دچار کمر درد می شود. 

مدل های ساق دار این محصول نمونه های جدید است که به تازگی به بازار آمده است این محصول برای تیپ اسپرت مناسب است. 

سفارش عمده صندل اسپرت مردانه

سفارش عمده صندل اسپرت مردانه سفارش عمده صندل اسپرت مردانه از طریق مغازه ها و فروشگاه های عرضه ی کفش در سطح استان ها و شهرهای مختلف در این سایت انجام می پذیرد. مشتریان بعد از این که به این سایت مراجعه کردند می توانند انواع نمونه های صندل را با مشخصات کامل و قیمت ها ببینند و با توجه به سلیقه و نیاز خود سفارش صندل دهند. این سایت بعد از بررسی این محصولات را در سریع ترین زمان برای آن ها ارسال می کند. 

در بیشتر موارد سفارش دهندگان خودشان جنس و نوع و طرح روی آن را انتخاب می کنند و از تولید کنندگان می خواهند که به میزان مثلا هزار جفت از این محصول را در سایز بندی های مختلف تولید کنند. تولید کنندگان با استفاده از مواد و تجهیزات درجه یک و دستگاه های مدرن و پیشرفته مطابق با نیاز این مشتریان اقدام به تولید می کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما