قیمت روز صندل پلاستیکی ژله ای

صندل ها به عنوان راحت ترین کفش های مناسب تابستان دارای طرح ها و مدل های مختلفی هستند. صندل پلاستیکی ژله ای یکی از نمونه های سبک، نرم و راحت صندل است که به بازار فروش عرضه شده است. این محصول توسط شرکت های مختلفی با استفاده از بهترین مواد اولیه و بکارگیری تجهیزات مدرن در سایزهای متفاوت تولید می شود. قیمت روز صندل ژله ای به قیمت روز مواد اولیه همچنین نوسانات بازار بستگی دارد.

قیمت روز صندل پلاستیکی ژله ای

اطلاعاتی درباره صندل پلاستیکی ژله ای

اطلاعاتی درباره صندل پلاستیکی ژله ای  تولید کنندگان صندل پلاستیکی ژله ای طی مراحل و فرآیند خاصی با استفاده از بهترین ماده اولیه یعنی پی وی سی اقدام به تولید این محصول می کنند.

استفاده از مدرن ترین دستگاه ها در تولید صندل پلاستیکی ژله ای همچنین دانش فنی متخصصان این امر این صندل را تبدیل به پاپوشی بی نقص و کامل کرده است.

تزریق مواد و دمش هوا به داخل این صندل های ژله ای طی مراحل مختلفی صورت می گیرد که سبب نرمی و انعطاف خاص کفی صندل ژله ای می شود. فرآیند تزریق ژله را ایربولینگ می‌گویند.

در تهیه و تولید این نمونه صندل تمامی استانداردهای لازم متناسب با قوس کف پا لحاظ شده است.

صندل پلاستیکی ژله ای در مدل های زنانه، مردانه و بچگانه در طرح های ساده و لا انگشتی دارای تنوع طرح و مدل همچنین رنگبندی های متفاوتی هستند. 

مدل های بچگانه صندل پلاستیکی در طرح های عروسکی و کارتونی طرفداران زیادی داشته و بازار فروش پر رونقی نیز دارد.

تولید انواع صندل پلاستیکی ژله ای

تولید انواع صندل پلاستیکی ژله ای به دلیل استقبال زیاد بازارهای داخلی و خارجی از صندل های ژله ای پلاستیکی و تقاضای بالا برای خرید این محصول، شرکت های مختلفی اقدام به ساخت و تولید این صندل در جدیدترین طرح ها و مدل ها کرده اند.

هر کدام از برندهای تولید کننده سعی دارند علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی کشور، در فضای رقابتی بر سایر رقبای خود پیشی گرفته و بازار فروش این محصول را در دست گیرند.

کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول سبب شده است که نمونه های خارجی صندل های ژله ای در بازارهای ایران مشتری چندانی نداشته باشند.

انواع صندل تولید شده در داخل کشورمان با عرضه به بازارهای خارجی توانسته است مشتریان زیادی را در بازارهای خارجی نیز جذب خرید این محصول کند.

استقبال از صندل پلاستیکی ژله ای در بازارهای خارجی سبب شده است که جدیدترین طرح های صندل های تولید شده در ایران با بالاترین کیفیت آماده صادرات به کشورهای مختلف شود.

صادرات این محصول به اغلب کشورهای همسایه بخصوص عراق، افغانستان و پاکستان همچنین آذربایجان و ارمنستان و برخی کشورهای اروپایی صورت می گیرد. از صادرات صندل ژله ای پلاستیکی هر ساله ارز قابل توجهی وارد کشور ما می شود.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما