قیمت صندل طبی مردانه چرم

صندل طبی مردانه چرم یکی از بهترین انواع کفش برای فصل تابستان می باشد که دارای رنگ بندی زیادی بوده و دارای راحتی فوق‌العاده‌ای نیز می باشند، این صندل ها در فصل تابستان جایگزین مناسبی برای کفش هستند که طراحی آن ها فوق العاده زیبا بوده و بر اساس آناتومی بدن تولید می‌شود، و سبب جلوگیری از بروز انواع کمردرد ها می شود، قیمت صندل چرم طبی مردانه چرم را به راحتی از طریق سایت های معتبر اینترنتی می‌توان دریافت نمود و آن ها را به روش اینترنتی خریداری کرد.

قیمت صندل طبی مردانه چرم

مزایای صندل طبی مردانه

مزایای صندل طبی مردانه صندل طبی مردانه دارای مزایای بسیار زیادی است و پوشیدن آنها فرد در طول پیاده روی زیاد دچار خستگی نمی شود، این صندل ها در طولانی مدت استفاده می شوند و سبب تعریق پا نمی گردد پا در این صندل ها بو نمی گیرد و عرق نمی کند، و نوع چرم استفاده شده در این صندل ها از پوست بدن حیوانات است و دارای دوام و کیفیت بسیار بالایی هستند.

کفی های تولید شده در این صندل های طبی بسیار با کیفیت می باشد و بر اساس آناتومی بدن شخص طراحی می شود استفاده از آنها سبب کمر درد نمی شود از دیگر مزایای صندل طبی می توان به دوام آنها اشاره کرد این صندل طبی را می‌توان در طول کل تابستان مورد استفاده قرار داد و برای مهمانی ها و انواع محیط های دیگر نیز قابل استفاده می شود.

حتی از صندلی ها برای پیاده روی نیز استفاده می‌کنند صندل طبی مردانه از انواع کمرددرد ها جلوگیری می کند و سبب می شود ستون فقرات در حالت تعادل قرار بگیرد صندل طبی به صورت انگشتی نیز تولید می شود و می توان آنها را مورد استفاده قرار داد پاشنه به کار رفته در این صندل ها کاملاً تخت می باشد و در اماکن عمومی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید صندل طبی به دلیل متقاضیان زیادی که دارد به صورت فراوان است و تولید کننده آن را در حجم بالا تهیه کرده و به داخل و خارج از کشور که متقاضی این محصول می باشند صادر می کند و آن را به قیمت مناسبی تحویل مشتریان می دهد و از صادرات آن سود زیادی را به دست می آورد.

مشخصات صندل مردانه چرم

مشخصات صندل مردانه چرم انواع صندل چرم مردانه دارای مشخصه های منحصر به فردی می باشد چرم به کار رفته در رویه آنها دارای منافذی می‌باشد که قدرت جذب آب را دارد و از بوی تندی برخوردار می باشد که به مرور زمان بوی آن از بین می رود، از دیگر مشخصه های این صندل ها می توان به کفی مورد استفاده در آنها اشاره کرد این کفی ها از جنس و مواد درجه یک و مرغوب می باشند.

و برای بازارهای خارجی نیز استفاده می شود، دارای زیره های مستحکم و قابل انعطاف می باشند از دوام و عمر بالایی برخوردار هستند، این محصول در انواع صندل زنانه و حتی نوع بچگانه آنها نیز تولید می‌شود که دارای سایز بندی های مختلفی هستند صندل های چرم مردانه سایز ۳۹ شروع شده و تا ۴۸ ادامه دارد و هر کسی می تواند بر طبق سایز پای خود اقدام به خریداری این صندل ها کند .

همچنین طرح‌های مختلف صندل ها سبب شده است تعیین صندل ها مطابق با طراحی انواع مختلف سلیقه ها انتخاب شوند و مورد استفاده قرار بگیرند. این کفش ها دارای کف هایی می باشند که سر نمی شوند و هنگام پوشیدن آن مانع از سر خوردن می شود و مانع از لغزندگی می باشد.

این صندل های چرمی را می توان در طول چند سال از آن استفاده کرد و چرم آن به گونه ای است که هر چه کار کند زیبایی خود را از دست نمی دهد، به آسانی پاک می شوند و برای تمیز کردن آن به واکس های گران قیمت احتیاجی نمی باشد، بهتر است که در حفظ و نگهداری آن کوشا باشیم و آن رادر جای خشک و غیر مرطوب نگهداری کنیم.

نحوه تولید صندل طبی مردانه چرم

نحوه تولید صندل طبی مردانه چرم برای تولید انواع صندل های طبی مردانه ابتدا اقدام به جمع آوری مواد اولیه به کار رفته در آنها می کنند آنها این چرم ها را از پوست طبیعی بدن حیوانات می گیرند و پس از آنکه طراحی مورد نظر را روی آنها پیاده کردند شروع به برش چرم ها می کنند و طرح‌های مورد نظر را کشیده و آنها را قیچی می کند سپس اقدام به تولید انواع کفی های مختلف می کنند و این کفی‌ها و رویه ها را با هم دوخت می زنند در تولید این صندل های طبی مردانه از انواع مختلف مواد درجه استفاده می‌شود که آنها با نخ های اصلی و درجه یک دوخت می خورند و باعث دوام و استحکام بالای این صندل ها می‌شود.

تولیدی صندل های طبی به دو صورت دست و ماشینی انجام می شود در نوع دستی دوخت با دست انجام می شود و زمان بر است و دارای دوام عمر بالایی هستند و قیمت آن ها نیز گران تر می باشد، و در نوع ماشینی دوخت به کار رفته در این کفش ها با ماشین های دوخت انجام می شود و همه مراحل آن در کارخانه ها و توسط دستگاه های مجهز انجام می شود.

خرید صندل طبی مردانه چرم مشکی

خرید صندل طبی مردانه چرم مشکی خرید صندل طبی مردانه مشکی از طریق سایت‌های اینترنتی انجام می‌شود این سایت‌ها اقدام به معرفی انواع مختلف می کنند و امکان خرید را برای مشتریان از این روش ها فراهم می سازند خرید اینترنتی قیمت مناسب و مقرونی دارد و مصرف کننده می تواند در زمان و هزینه خود صرفه جویی کند.

در این روش خرید بهترین انواع صندل ها به دست مشتری هم می‌رسد همچنین خرید این محصولات از فروشگاه های کفش فروشی سایت کشوری انجام می‌شود، صاحبان این فروشگاه به عنوان واسطه‌های فروش اقدام می‌کنند آنها در خرید عمده خود را انجام می‌دهند سپس آن را با قیمت بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند در این روش خرید صندل ها داری قیمت بسیار زیاد برای مصرف کننده است و مقرون به صرفه نمی باشد.

فروش صندل مردانه در سطح کشور به دو صورت حضوری و اینترنتی می باشد در روش حضوری فروش توسط واسطه گران انجام می شود و به صرفه نمی باشد و زمان بر است، اما روش اینترنتی به صرفه است و دارای معایب زیادی می باشد، فروش محصول در سایت های اینترنتی بدون واسطه گران انجام می شود و خریدار محصول را به صورت مستقیم و در مدت زمان کوتاهی تحویل می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما