قیمت صندل مردانه عربی اصل

صندل مردانه عربی اصل که از دبی وارد کشور می‌شود طرفداران بیشماری را به خود جلب کرده است و این به دلیل کیفیت بالای آن می باشد قیمت این صندل در مقایسه با جنس، طرح و دوخت آن بسیار ناچیز بوده و از مقاومت بالایی برخوردار میباشد و طول عمر بالایی را دارا می باشد. فروش صندل عربی به صورت اینترنتی می باشد و شما عزیزان می توانید به راحتی و در هر نقطه از کشور این کفش را سفارش داده و تحویل یگیرید.

قیمت صندل مردانه عربی اصل

مشخصات صندل مردانه عربی اصل

مشخصات صندل مردانه عربی اصل صندل نوعی پاپوش است که در فصل گرما و تابستان از آن بیشتر استفاده می شود باید بدانیم که صندل از قسمت جلو انگشتان پا باز بوده و بسیار راحت و سبک می باشد و به همین دلیل مورد علاقه بسیاری از افراد قرار می گیرد حتی اگر صندل را ساعت ها به پا داشته باشید پای شما خسته نمی‌شود و سبکی و راحتی را برای پای شما به همراه دارد.

صندل مردانه عربی اصل یکی از صندل های پرطرفدار و بسیار با کیفیت در بین مردم می باشد باید بدانیم که این صندل از کشور دبی وارد قشم شده و از آنجا به سراسر بازار کشور عرضه می گردد این نوع صندل ها دارای دوختی بسیار محکم می باشند و از مواد درجه یک در تولید آنها استفاده شده است و این باعث می شود تا شما عزیزان بتوانید سالها از این صندل ها استفاده نمایید.

نکته قابل توجه در صندل مردانه عربی اصل، نرمی و راحتی ان می باشد البته وزن سبک آنها نیز مد نظر بسیاری از صندل پوشان قرار دارد با توجه به ویژگی های گفته شده این صندل دارای قیمتی ارزان می باشد و بسیار به صرفه و برای تمام اقشار جامعه قابل خرید می باشد اکثر افرادی که با این صندل آشنا شده و از آن استفاده کردند رضایت داشته و به دیگر دوستان نیز این صندل را پیشنهاد کرده‌اند.

رنگبندی صندل مردانه عربی

رنگبندی صندل مردانه عربی صندل مردانه عربی از لحاظ کیفیت و راحتی در بین مردم شهره می باشد و دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است که این باعث شده تا جوابگوی سلیقه های مختلف مردم باشد.

از رنگهای این صندل ها می توانیم به رنگ مشکی، سرمه ای، کرم و… اشاره کنیم البته در بعضی از صندلها از ترکیب رنگ نیز استفاده شده است مثلاً زیره صندل رنگ قهوه‌ای می‌باشد و رویه آن رنگ مشکی و یا زیره صندل رنگ سفید و رویه آن شکلاتی می‌باشد و دیگر نمونه‌هایی که بسیار متنوع و پاسخگو سلیقه های مختلف ایرانیان می باشد.

باید بدانیم که انواع صندل عربی با توجه به رنگ‌های متفاوتی که دارند می توانند به راحتی با انواع پیراهن، شلوار و… ست شده و به زیبایی چشم نوازی را به کسی که از آن استفاده می نماید هدیه دهند و باعث می شوند تا از استایلی شیک و محبوب بهرمند گردند.

علاوه بر صندل مردانه این شرکت به تولید صندل زنانه منحصر به فرد نیز پرداخته است که دارای پاشنه میباشد و اکثراً این پاشنه ۳ سانتی متری است و خیلی از خانم های خوش ذوق و هنرمند این صندل طبی نرم منعطف و سبک را با لباس های خود و یا کیف خود ست کرده و از زیبایی آن استفاده می نمایند.

خصوصیاتی که در رابطه با صندل مردانه عربی ذکر کردیم باعث شده تا این صندل در میان بسیاری از ایرانیان از محبوبیت خاصی برخوردار گردد و همگان به دنبال سفارش و استفاده از این صندل برای خود و خانواده خود باشند.

مدلهای مختلف صندل مردانه عربی

مدلهای مختلف صندل مردانه عربی صندل که امروزه یکی از کفشهای ویژه می باشد وظیفه حفظ سلامت پاها را برعهده دارد و متخصاصان طراحی صندل مردانه عربی، بر اساس ویژگی های پاها به طراحی صندلی بسیار خاص و با کیفیت پرداخته و به بازار عرضه داشته اند.

پس هنگام پوشیدن این صندل پای شما عزیزان به هیچ وجه احساس خستگی نمی کند و مشکلاتی که با کفش های بسته دارید شما را رنج نخواهد داد این صندل ها در مدل های مختلفی طراحی و به بازار عرضه می گردند تا شما عزیزان بر اساس نیاز خود به سفارش و خرید این صندل ها به راحتی دست یابید

باید بدانید که انتخابی درست و مقرون به صرفه باعث می شود تا سلامت پای شما تضمین شده و قسمت پشت پا و یا همان مچ پای شما آسیب نبیند و در راه رفتن احساس رضایت بیشتری را داشته باشید.

صندلی ها دارای مدل های مختلفی در بازار می باشند که از میان آنها می‌توانیم به صندل های بند دار و یا بی بند اشاره نماییم این مدل از کفش ها بسیار راحت بوده و در مناطق گرم مورد استفاده قرار می گیرند در گذشته از صندل ها برای ماهیگیری و صید استفاده میشده است زیرا در موقع انجام صید آب زیادی وارد صندلها می‌شده که باز بودن جلوی صندل ها باعث خروج آب از صندل ها و مانع بروز بعضی از مشکلات می شده است.

تولید صندل اصل در مدل ها و طرح های مختلف انجام می گیرد و به بازار عرضه می گردد که یکی از آنها صندل مردانه چرم می باشد که نسبت به بقیه صندلها از قیمت بالاتری برخوردار است زیرا که در تولید آن از جنس چرم اصل استفاده شده است و معمولاً آقایان به استفاده از این صندلی ها علاقه زیادی نشان می دهند و این امر به دلیل نرمی و راحتی و دوام بسیار بالای صندل چرم می باشد.

از مدل های دیگر صندل می توان به صندل مردانه اسپرت اشاره کرد این صندل ها برای افرادی که جوان تر هستند بسیار مناسب است زیرا صندلهای چرم را معمولاً افرادی که سن بالاتری را دارند به دلیل نرمی زیادشان استفاده می کنند البته این یک نظر کلی نمی باشد زیرا افراد در هر سن و سالی می توانند از صندل چرم استفاده نمایند.

نوع دیگر صندل، صندل مردانه جلو باز است که شکل ظاهری تمامی صندل ها را تشکیل می دهد البته باید گفت که اکثر صندل ها جلو باز بوده و این امر به دلیل راحتی و جلوگیری از عرق پا می باشد نوع دیگر صندل مردانه، صندل بنددار بوده که دارای بندی می باشد که در پشت پا بسته می‌شود و پا را نگه میدارد این مدل بسیار راحت بوده و در پیاده روی ها مانع از خروج صندل از پا می شود. پس می توان با این صندلها مسافت زیادی را طی کرد.

البته نمونه صندل بی بند نیز وجود دارد که بند در پشت پا برای نگهداری پا وجود ندارد و یکی از مدلهای آن شست پا درون حلقه قرار میگیرد البته باید بدانیم که صندل بدون بند دارای قیمت مناسب تری نسبت به صندل بنددار است و ارزان تر است.

پخش مستقیم صندل مردانه عربی چرم

پخش مستقیم صندل مردانه عربی چرم توزیع صندل مردانه عربی چرم در جزیره قشم صورت میگیرد و مستقیما از کشور دبی این صندل را وارد می نماید و به سراسر کشور عرضه می دارد البته باید بدانیم که سفارش این کفش به صورت اینترنتی نیز صورت می‌گیرد و شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت معتبر شرکت اقدام به خرید کفش صندل مردانه عربی اصل نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن این کفش بسیار راحت را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما