قیمت صندل مردانه لا انگشتی

قدیمی‌ترین صندل کشف شده در جهان، مربوط به غار راک‌فورت در ایالت اورگن کشور آمریکا می شود. که قدمت آن ده هزار سال تخمین زده شده‌است. صندل مردانه لا انگشتی، صندل هایی روباز و بند دار و بسیار سبکی هستند که افراد در هنگام شروع فصل گرما در تابستان از آنها برای راه‌ رفتن، پیاده‌ روی در ساحل و انجام بسیاری از کارهای دیگر استفاده می‌کنند. در میان انواع و مدل‌های مختلف صندل لا انگشتی یا صندل انگشتی، یکی از صندل های محبوب به شمار می رود. و علت آن شاید، احساس راحتی و سبک بودن این نوع صندل باشد. بسیاری از آقایان نیز علاقه زیادی به این صندل ها در در هنگام مسافرت یا برای قدم‌ زدن در کنار ساحل را دارند. به دمپایی یا صندل لا انگشتی مردانه, دمپایی بند انگشتی نیز می گویند.

قیمت صندل مردانه لا انگشتی

صندل مردانه لا انگشتی چه ویژگی هایی دارد؟

صندل مردانه لا انگشتی چه ویژگی هایی دارد؟ صندل‌ها ممکن از جنس های مختلفی تشکیل شده باشند نمونه هایی از این صندل ها، صندل های چرمی، پلاستیکی، چوبی، طنابی یا جنس های دیگر می باشند. صندل ها معمولا، با یک یا دو بند که در پشت پا یا بین انگشتان پا قرار می‌گیرد طراحی می‌شود. صندل‌ها در اندازه‌ها، شکل ها و مدل های متنوعی تولید شده است که انواع مردانه و زنانه را شامل می شود. مثلا صندل های زنانه طیف گسترده تری از مدل ها را شامل می شود، از جمله: صندل لژدار، تخت، بنددار، انگشتی، پاشنه کوتاه یا پاشنه بلند.

صندل های مردانه نیز در طرح ها و جنس های مختلفی وجود دارد، این صندل های مردانه شامل مدل های: صندل مردانه چرمی، صندل مردانه اسپرت، صندل مردانه طبی، صندل مردانه رو فرشی، صندل مردانه بند دار، صندل مردانه جلو بسته، و صندل مردانه لاانگشتی می باشد. اما از انواع صندل مردانه لا انگشتی می توان به نوع چرمی، پلاستیکی و ابری را نام برد. برای خرید یک صندل مرغوب به نکاتی باید توجه شود تا بهترین خرید را داشته باشیم مثلا: به جنس صندل لا انگشتی، و کیفیت آن دقت نمایید.

اگر برای پیاده روی می خواهید از صندل استفاده کنید می توانید از جنس چرم استفاده کنید.و برای پیاده روی در ساحل می توانید از نوع ابری و پلاستیکی بهره ببرید. مورد بعدی که باید به آن توجه شود، وزن صندل است، هر چه صندل از وزن سبک‌تری برخوردار باشد، هنگام راه رفتن حس بهتری را له شما انتقال می دهد. سبک بودن صندل می تواند نماد باکیفیت و با دوام بودن صندل باشد.

مورد سوم، کفی و زیره صندل است، کفه از جمله قسمت‌های اصلی صندل است که با پای شما تماس بیشتری دارد. کفی و زیره‌ای برای صندل مردانه مناسب است باید به گونه ای طراحی شده باشد که بادوام باشد و پا در آن احساس راحتی داشته باشد. بهتر است برای خرید صندل مناسب، صندلی را انتخاب کنید که گودی پای شما را در بر بگیرد.

مدلهای مختلف صندل مردانه لا انگشتی

مدلهای مختلف صندل مردانه لا انگشتی بنابراین هرچه صندل یا دمپایی دوام و کیفیت بالاتری داشته باشد، شما مدت‌ زمان بیشتری می‌توانید از آن استفاده کنید. در بین دمپایی های لا انگشتی مردانه، بهترین جنس، دمپایی لا انگشتی چرم می باشد. این نوع از صندل نباید لب ساحل و مکان هایی که آب وجود دارد استفاده شود. و بیشتر مناسب برای روفرشی هستند. اما برای استفاده در کنار ساحل دریا و استخر بهتر است از جنس پی وی سی و رابر استفاده شود.

نکته دیگری که در انتخاب یک صندل خوب باید دقت شود، بند های صندل است. بهتر است از صندلی استفاده شود که بندهای مداوم و ماندگاری داشته باشد. چراکه اگر بندهای دمپایی مرغوب نباشد و کیفیت مناسبی نداشته باشد باعث می‌شود انگشت پای شما را بزند، و پای شما را اذیت می کند. و به دلیل جنس نامرغوب احتمال پاره شدن آن وجود دارد.

پس یادتان باشد، هدف شما از خرید دمپایی راحت بودن آن است و مطمئناً شما دوست دارید در هنگام استفاده از آن احساس راحتی و آزادی نمایید. خوشبختانه فروش صندل لا انگشتی مردانه مرغوب در بازار بسیار است. و برای خرید محصول با کیفیت بهتر است به نمایندگی ها و مراکز و فروشگاه های معتبری که در سراسر کشور در دسترس می باشند، مراجعه نمایید.

مشخصات بهترین صندل مردانه

مشخصات بهترین صندل مردانه برای خرید یک صندل مرغوب، به طرح و رنگ‌بندی صندل دقت نمایید.امروزه تولید صندل مردانه در بازار با رنگ بندی های متنوع و مدل های گوناگون به مشتریان عرضه می شود. یکی دیگر از فاکتور های مهم در هنگام خرید، توجه به سلیقه و هماهنگی آن با تیپ و استایل شما است. اگر به دنبال دمپایی‌های لاانگشتی مردانه هستید که حالت اسپرت داشته باشد، بهتر است از طرح‌هایی که شلوغ تر هستند، نمونه هایی مناسب می باشند.

و اگر برای ساحل و کنار دریا استفاده می کنید بهتر است، از رنگ های شاد و تابستانه استفاده کنید. و برای مجالس و مهمانی ها، می توان از صندل چرمی استفاده کرد.پس بهترین صندل های مردانه، آن هایی هستند که هنگام استفاده از آن ها احساس راحتی کنیم و به سلامت ما آسیبی وارد نکند، صندل های طبی یکی از این نمونه های مناسب پا می باشد که در هر مکان و محیطی می توانید از آن ها استفاده نمایید.

خوشبختانه، فروش صندل مردانه ایرانی در بازار های جهانی شهرت فراوانی پیدا کرده است. امروزه کفش ها و صندل ها را با طرح ها و جنس های گوناگون، توسط شرکت های متفاوتی در همه کشور های جهان تولید می کنند. که کفش صندل، یکی از بهترین و پرطرفدار ترین انواع آنها است .

خرید صندل مردانه لا انگشتی درجه یک

خرید صندل مردانه لا انگشتی درجه یک مهمترین فاکتور برای خرید صندل توجه به قیمت صندل است. سعی کنید بر اساس هزینه‌ای که برای خرید دمپایی لا انگشتی مردانه در نظر می گیرید، اقدام به انتخاب این محصول نمایید. در نظر داشته باشید هرچه قیمت دمپایی ارزانتر باشد. قطعا از کیفیت پایین تری برخوردار است. پس هر صندل ارزانی استفاده نکنید. یکی از راه های خرید این محصولات که مورد علاقه بسیاری از آقایان نیز می باشد، خرید اینترنتی است.

با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر می توانید از قیمت به روز محصولات و ویژگی های آن مطلع شوید. خرید اینترنتی بسیار مقرون به صرفه می باشد. یکی دیگر از طرق خرید صندل، خرید به صورت عمده می باشد، که می توان این محصولات را از درب تولیدی ها که، عرضه صندل لا انگشتی را انجام می دهند، مستقیم و بدون واسطه خرید کرد، تا در هزینه شما صرفه جویی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما