قیمت عمده صندل مجلسی زنانه شیک

 صندل زنانه در مدل های مختلف با کیفیت های گوناگون وجود دارد صندل مجلسی زنانه شیک یکی از این اقلام می ‌باشد.

قیمت عمده صندل مجلسی زنانه شیک به عوامل مختلفی مانند: کیفیت کالا، نحوه عرضه آن، جنس صندل، به صورت مستقیم وابسته می باشد.

عواملی مانند نوسانات بازار نیز می تواند بر قیمت عمده صندل مجلسی زنانه تاثیر گذار می باشد. 

قیمت عمده صندل مجلسی زنانه شیک

اطلاعاتی درباره صندل مجلسی زنانه شیک

اطلاعاتی درباره صندل مجلسی زنانه شیک

صندل یک نمونه از کفش سبک می باشد که در مدل های مختلف مانند: صندل بندی، روباز، صندل انگشتی و نمونه های مختلف دیگر وجود دارد.

صندل مجلسی زنانه معمولاً از جنس های خاص و لاکچری تولید می شود به علاوه بر شیک بودن با دوام هم می باشد.

انواع صندل مجلسی از لحاظ نوع کف در سه مدل می باشد:

  1. صندل تخت: این صندل بدون پاشنه است و هم به صورت جلو باز و هم جلو بسته تولید می‌شود و استفاده آن به راحتی امکان پذیر می باشد.
  2. صندل لژدار: این نمونه صندل دارای کفی تخت اما با قطر بیشتر می باشد به دلیل این که قطر آن به صورت یکسره است و راه رفتن با آن ساده می باشد.
  3. صندل پاشنه دار: این مدل صندل ها دارای پاشنه با سایز های 3، 5، 7 و شاید در بعضی موارد بیشتر می باشد به دلیل وجود پاشنه دارای زیبایی منحصر به فردی است البته راه رفتن با آن برای همه افراد امکان ‌پذیر نیست و نسبت به نمونه های دیگر راحتی کمتری دارد.

اگر به دنبال صندل مجلسی زنانه شیک و لاکچری هستید توصیه می شود که از صندل های چرم با طراحی های خاص استفاده کنید این صندل ها علاوه بر ظاهر جذاب و زیبایی که دارند بسیار بادوام می باشند و در طولانی مدت می توان از آن ها استفاده کرد.

در هنگام انتخاب صندل مجلسی باید به نکاتی توجه کرد تا صندل شیک و با کیفیت تهیه کنید از جمله:

  • پاشنه صندل: زیبایی پاشنه باعث جذابیت صندل می شود همچنین ارتفاع پاشنه را متناسب با پا های خود انتخاب کنید.
  • زیبایی ظاهری: علاوه بر کیفیت زیبایی ظاهری و استفاده از زرق و برق و نگین و سگگ بر روی صندل ها باعث جلوه بیشتر آن ها می شود.
  • فرم پنجه: تلاش کنید با توجه به پنجه پای خود صندل مناسبی انتخاب کنید تا در هنگام استفاده پا های شما تحت فشار قرار نگیرد

تولید بهترین صندل مجلسی زنانه شیک بندی

تولید بهترین صندل مجلسی زنانه شیک بندی

صندل مجلسی زنانه بندی یکی از نمونه های پرطرفدار در بین صندل ها می باشد که هر چه شیک تر و جذاب تر باشد طرفداران بیشتری دارد.

تولید صندل مجلسی زنانه شیک بندی با بهترین کیفیت و استفاده از متریال مرغوب می تواند باعث جذب مشتری های بیشتر شود.

جنس های مختلفی در بازار وجود دارند که تولید دمپایی با آن ها می تواند باعث به وجود آمدن جلوه و کیفیت بالای دمپایی شود مانند چرم، پارچه های مخمل و یکسری اکسسوری های خاص مانند سنگ و نگین و سگک های شکیل می‌تواند بر ارزش صندل تولید شده بیفزاید.

تولید صندل مجلسی زنانه شیک بندی باعث می شود که در هنگام استفاده از این صندل به راحتی بند موجود در آن از پاها به طور کامل مراقبت کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما