قیمت فروش دمپایی پلاستیکی بچه گانه

 قیمت فروش دمپایی پلاستیکی بچه گانه به عوامل مختلفی بستگی دارد یکی از مهمترین عوامل برند و شرکتیی است که این محصولات را تهیه می‌کند.

هر چقدر شرکت معتبر تر باشد مواد اولیه برای ساخت دمپایی به کار می‌گیرد با کیفیت ‌تر است و محصولاتی که ارائه می‌دهد دوام بالایی دارند بنابراین با قیمت بیشتری عرضه می‌شوند.

 همچنین متریال های مختلفی که برای زیباسازی این دمپاییها استفاده شده می‌تواند در قیمت‌گذاری آنها تاثیرگذار باشد.

قیمت فروش دمپایی پلاستیکی بچه گانه

چند مدل دمپایی پلاستیکی داریم؟

چند مدل دمپایی پلاستیکی داریم؟  دمپایی پلاستیکی  به علت نرمی و لطافت خاصی که دارد توانسته در مدل های بسیار متنوع و گوناگونی ارائه شود که هر یک از این مدل ها طرفداران زیادی دارد.

این دمپایی به خاطر راحتی زیادی که در هنگام پوشیدن به پا القا می‌کنند توانستند که مصرف‌کننده زیادی داشته باشند.

از انواع مختلف دمپایی های پلاستیکی می‌توانیم به دمپایی های مردانه جلو باز و جلو بسته  اشاره کنیم که در مدل های بسیار مختلفی وجود دارند و برای مصارف گوناگون به کار گرفته می‌شوند.

دمپایی پلاستیکی زنانه: این دمپایی ها طیف رنگی گسترده‌تری را نسبت به دمپایی های مردانه دارند و طراحی های منحصر به فرد و ظریفی دارند که می توانند نظر بانوان را به خود جذب کند.

دمپایی پلاستیکی بچه گانه با استفاده از متریال های مختلف از جمله عروسک، بوق و یا چراغ زیباسازی شدند تا بتوانند نظر بچه ها را جلب کنند.

 انواع دمپایی هتلی و حمامی: جز ساده‌ترین دمپایی های هستند که دوام بالایی دارند و معمولاً مدلهای حمامی دارای منافذ زیادی می باشد که می تواند باعث خروج آب از دمپایی شود.

 دمپایی پلاستیکی انگشتی که جز پرطرفدارترین انواع دمپایی های پلاستیکی می باشد که علاوه بر القای راحتی جلوی زیبایی دارد.

 این دمپایی ها در مدل های بسیار متنوع و رنگبندی های گسترده هستند که جلوه بصری فوق العاده بالایی دارد.

خرید دمپایی پلاستیکی بچه گانه انگشتی

خرید دمپایی پلاستیکی بچه گانه انگشتی  یکی از پرطرفدار ترین انواع دمپایی های پلاستیکی شامل دمپایی بچه گانه لا انگشتی باشد.

این دمپایی ها جلوه فوق العاده زیبایی را در رنگ بندی های گسترده و سایز بندی های مختلف ارائه می‌شود که می‌تواند سلیقه ی تمام متقاضیان را به خود اختصاص دهد.

 بچه‌ها از پوشیدن این دمپایی ها لذت می برند  اشتیاق زیادی به راه رفتن پیدا می کنند.

 شما می توانید برای خرید دمپایی پلاستیکی بچه گانه انگشتی به صورت غیر حضوری به آن را از طریق این سایت اقدام کنید و متناسب با سایز پای فرزندانتان این محصولات را خریداری کنید‌

 از ویژگی های منحصر به فرد دمپایی های تولیدی شرکت ما دوام بالا، کیفیت بی نظیر، راحتی و استاندارد بودن محصولاتمان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما