قیمت مناسب صندل زیره پیو عمده

صندل ها یکی از پرفروش ترین انواع کفش های تابستانی محسوب می شوند که دارای مدل و طرح های متنوعی بوده و در انواع مردانه، زنانه و بچه گانه طراحی و ساخته می شوند. قیمت صندل زیره پیو عمده بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از قیمت جزیی آن است همچنین مواردی نظیر کیفیت و جنس صندل، برند و شرکت تولید کننده، طرح و مدل، رنگ و سایز آن و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.

قیمت مناسب صندل زیره پیو عمده

اطلاعاتی درباره صندل زیره پیو عمده

اطلاعاتی درباره صندل زیره پیو عمده همان طور که می دانید صندل از قسمت های مختلفی نظیر رویه، کفی و زیره تشکیل شده است. زیره یکی از مهمترین اجزای صندل محسوب می شود که باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند در برابر ضربه و شکستگی مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

پیو یا پلی یورتان یکی از بهترین ماده ای است که برای زیره صندل استفاده می شود این محصول بسیار سبک و بادوام بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. زیره های پیو در برابر رطوبت و لغزش نیز مقاومت قابل قبولی داشته همچنین دارای عمر طولانی و کارایی مطلوبی است.

صندل های با زیره پیو در برابر ساییدگی و پوسیدگی پایداری خوبی دارند. این صندل ها علاوه بر محکم بودن طراحی زیبا و شیکی داشته  و جنس رویه آنها از چرم، پلاستیک و یا پارچه می باشد و مرغوب ترین نوع رویه استفاده شده در صندل های مرغوب از جنس چرم می باشد. کفی اغلب این صندل ها نیز نرم و طبی بوده تا موقع راه رفتن فشاری بر ناحیه ستون فقرات و زانو ایجاد نکند.

بازار خرید صندل زیره پیو عمده

بازار خرید صندل زیره پیو عمده این روزها بازار صندل پیو عمده از رونق خوبی برخوردار بوده و مشتریان استقبال زیادی از خرید این محصول نشان می دهند. یکی از معتبرترین مراکز خرید صندل زیره پیو همین شرکت می باشد. در این مرکز انواع صندل در مدل و طرح های متنوع با کیفیتی درجه یک به مشتریان ارائه می شود و مشتری می تواند به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نموده تا محصول به نشانی او ارسال گردد.

امروزه شرکت های تولید کننده متعددی در داخل و خارج از کشور انواع صندل های مردانه و زنانه را با استفاده از متریال درجه یک و زیره ای از جنس پیو تهیه می کنند. این شرکت ها توسط تکنولوژی روز دنیا و مطابق با استانداردهای لازم انواع صندل را در رنگ و طرح های متنوع تولید و ارائه می کنند. اهداف آنها عرضه محصولی با کارایی مناسب و کیفیت بالا می باشد تا ضمن به دست آوردن رضایت مشتری، فروش خوبی از محصولات تولیدی خود داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما