مراکز خرید صندل مردانه چرمی

صندل همانند کفش نوعی پوشش برای پا می باشد. این صندل ها وزن سبک تری نسبت به کفش ها دارند. صندل ها اکثرا رو باز هستند و افرادی که در شهر هایی با اب و هوای گرم زندگی می کنند، می توانند از ها به عنوان کفش استفاده کنند. صندل ها از چرم، پلاستیک، چوب، طناب یا مواد دیگر تولید می شود، بندهای صندل در پشت پا یا بین انگشتان قرار می گیرند. امروزه صندل مردانه چرمی به عنوان کفشی باز، نیمه باز و خنک جای خود را در میان همگان اعم از مردان، زنان و کودکان در تمام سنین باز کرده است.

مراکز خرید صندل مردانه چرمی

مدلهای مختلف صندل مردانه چرمی

مدلهای مختلف صندل مردانه چرمی صندل های مردانه در رنگ ها، طرح ها و مدل های مختلف تولید می شود. صندل های اسپرت چرم، یکی از انواع مدل های مختلف ان است. البته اسپرت بودن صندل ها به معنی ورزشی بودن ان ها نیست و نمی توانید از ان در فعالیت های ورزشی خود استفاده کنید.

منظور از اسپرت بودن ان این است که مدل و طرح های ان مناسب افراد جوان می باشد. البته به این معنا نیست که افراد سن بالا از ان استفاده نمی کنند، اتفاقا افراد مسن از صندل ها بیش تر استفاده و استقبال می کنند.

مدل دیگر ان صندل جلو باز است. اغلب صندل های مردانه جلو باز هستند، علت جلو باز بودن این صندل ها این است که در هنگام پوشیدن ان ها احساس خوشایندی به فرد دست دهد و فرد پس از پوشیون صندل ها پا هایش عرق نکند.

صندل های بند دار چرم مردانه نوع دیگر ان هاست. بندی که در پشت پا قرار می گیرد باعث می شود تا در هنگام پیاده روی صندل ها از پا بیرون نیایند و به اسانی و با حس خوشایند مسافت طولانی را پیاده روی کنند.

صندل های چرم مردانه ی بدون بند نیز تولید می شود که در پشت پای ان ها بندی نیست و حالت ظاهری ان ها به دمپایی شبیه است و که در بعضی موارد بندی لای انگشت پا قرار می گیرد. این نوع صندل ها ظاهر و طراحی ساده ای دارند و بیشتر مورد استقبال افراد قرار گرفته اند.

رنگهای مختلف صندل مردانه

رنگهای مختلف صندل مردانه صندل های مردانه همانند سایر کالا ها از رنگ های مختلفی تولید می شوند. رنگ های رایج صندل ها اغلب قهوه ای روشن و تیره هستند که افراد در سنین مختلف از ان ها استفاده می کنند. رنگ های تیره و قهوه ای را بیش تر افراد سن بالا یا جوانان استفاده می کنند.

به غیر از رنگ قهوه ای و رنگ های این چنین، صندل ها با رنگ های روشن مانند قرمز، سبز، سفید، ابی و رنگ های روشن این چنین تولید و به بازار عرضه می شوند. صندل مردانه هایی با رنگ های روشن را اکثرا نوجوانان و بچه ها می پوشند.

رنگ های مختلف همراه با مدل های متفاوت صندل مردانه را تولید می کنند، تا افراد با سن و سلیقه ی متفاوت و به طور کلی همه افراد بتوانند از این صندل ها استفاده کنند. البته رنگ ها به طور خاص برای افراد تعیین شده تولید نشده اند.

یعنی این که هر فردی با هر سنی می تواند صندل مورد علاقه ی خود را خریداری کند و بپوشد. مثلا صندل هایی با رنگ شاد فقط برای بچه ها و نوجوان ها نیست، بلکه شاید جوانان نیز از صندل های رنگی خوششان بیاید و خریداری کنند و بپوشند. پس سن ملاک مناسبی برای انتخاب رنگ صندل یا هر کلای دیگری نیست و افراد باید به سلیقه ی خود دقت کنند و گوش بسپارند.

نحوه تشخیص صندل مردانه چرمی خوب

نحوه تشخیص صندل مردانه چرمی خوب صندل خوب و استاندارد یک سری مشخصات دارد که شما با در نظر گرفتن ان ها می توانید صندلی با کیفیت و خوب را خریداری کنید. اولین موردی که باید توجه کنید این است که صندل باید حتما سایز پا و مناسب شما باشد. اگر صندل کوچک تر یا بزرگتر باشد نمی توانید با ان راه بروید و همچنین برای پا و کمر شما اسیب زا می باشد.

کف صندل حتما باید به قدر کافی نرم باشد تا هنگام راه رفتن پا های شما را خسته نکند و همچنین به ستوان فقرات شما اسبی نرساند. در هنگام خرید چند باری صندل را خم و راست کنید، به کف ان فشار اورید و یا ان را بپوشید و راه بروید. اگر نرم بود که ان را بخرید اما اگر کف صندل سفت بود از خرید ان صرف نظر کنید.

صندل ها باید برای پیاده روی های طولانی مناسب باشند و پا را خسته نکنند. ان ها باید چند سانتی پاشنه داشته باشند تا پا حالت عا ی خود را در ان داشته باشد و کمر اسیب نبیند. صندل ها تخت و بدون پاشنه اگر چه شاید ظاهر زیبایی داشته باشند اما برای پا و کمر بسیار مضر هستند و ارزش خرید ندارند.

جنس صندل بسیار مهم است. سعی کنید صندل هایی با جنس چرم را تهیه کنید. زیرا صندل های چرم علاوه بر این که بسیار مرغوب و با کیفیت هستند، از وزن کم و سبکی برخوردارند و افراد از پوشیدن ان ها در مدت های طولانی خسته نمی شوند و احساس رضایت دارند. تولید صندل چرمی به دلیل استقبال خریداران رونق فراوان گرفته است.

در کنار همه ی این موارد باید طبق سلیقه ی خود به ظاهر و نوع ساخت صندل نیز توجه شود و انتخاب مناسبی داشته باشید. بعد از همه این ها نکته ی مهم، قیمت است. در بازار صندل عواملی مانند جنس صندل، سایز، دوخت و مدل ان در قیمت ها تاثیر گذار است و هرچه شما صندل با کیفیت تری را انتخاب کنید مسلما قیمت بالاتری نسب به باقی صندل ها خواهد داشت.

قیمت صندل مردانه چرمی درجه یک

قیمت صندل مردانه چرمی درجه یک صندل های چرم مردانه قیمت مشخصی ندارند و ما نمی توانیم یک قیمت معین و ثابت برای همه ان ها در نظر بگیریم. قیمت صندل ها با توجه به جنس، مدل، سایز و طرح و همه ی این ها متفاوت استو قیمت ثابتی ندارد.

پس از تولید و پخش صندل مردانه در بازار و مراکز فروش، فروشنده صندل مردانه با لحاظ کردن قیمت اصلی، هزینه ی رفت و امد، سود و جنس و سایز و نوع دوخت و مواردی دیگر صندل ها را قیمت گذاری کرده و به فروش می رساند. هر فروشنده ای با هر مقدار سودی که در ذهن خود دارد و روی قیمت صندل ها اضافه می کند، کالای خود را به فروش می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما