مرکز توزیع کتانی زنانه زیره EVA

کتانی زنانه زیره EVA دارای انواع مدلهای زیره حلزونی، لژ دار، ساده، رویه بافت رویه پلاستیکی و غیره است. این کتانی برای مصارف مختلفی تولید می شود و ممکن است نوعی از آن مخصوص کارهای و نوع دیگر مخصوص پیاده روی باشد و در هنگام خرید باید به مورد مصرف خود توجه نمایید.

مرکز توزیع کتانی این محصول را در تمامی مدلهای بالا و در تمامی رنگ ها در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این مرکز معمولاً کتانی را به اقصا نقاط ایران ارسال می کند تا برای تمامی مردم حتی در روستاها در دسترس باشد. 

مرکز توزیع کتانی زنانه زیره EVA

اطلاعاتی درباره کتانی زنانه زیره EVA

اطلاعاتی درباره کتانی زنانه زیره EVA اتیلن وینیل استات و یا همان ای وی ای ماده‌ای است که می‌تواند در دماهای بسیار بالا با موادی مانند پلاستیک و فروش می‌شود و از آنها زیر های بسیار مقاوم و قابل انعطاف درست کند که برای کتانی های زنانه بهترین انتخاب است. این ماده را می‌توان یکی از بهترین انتخاب ها برای زیره کفش دانست که توسط برندهای معروف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. 

زیره ای وی ای علاوه بر دارا بودن انعطاف پذیری بسیار بالا در برابر گرما و سرما نیز مقاومت است و رنگ‌پذیری خوبی دارد به همین علت می توان زیر یک کتانی را در رنگهای مختلف تولید نمود تا نیاز مصرف کنندگان با سلیقه های مختلف را مرتفع سازد. این ماده در برابر فشار و تغییرات دمایی بسیار مقاوم است و در گرما و یا سرمای شدید به هیچ عنوان تغییری نمی کند. 

یکی از ویژگی‌های بارز کتانی هایی که با استفاده از این زیر تولید می شوند، این است که این کتانی ها دچار تغییر سایز نمی شوند. شاید در بسیاری از موارد متوجه شده باشید که کسانی که پس از مدتی به پای شما بزرگ می‌شود و کمی جا باز می‌کند، اما این موضوع در مورد کتانی هایی که از این جنس زیره تولید شده‌اند، به هیچ عنوان صدق نمی کند. 

زیره EVA از خود بوی بدی ساطع نمی‌کند و به همین دلیل باعث می‌شود پای شما داخل کتانی بود نگیرد، همچنین این ماده شفافیت بی نظیری دارد که به زیباتر شدن کتانی کمک فراوانی می‌کند. 

قیمت روز کتانی زنانه زیره EVA

قیمت روز کتانی زنانه زیره EVA در بازار کتانی فروش کتانی زیره EVA مانند کتانی های زیره پیو بسیار رایج است و استفاده برندهای معروف از این زیره باعث می شود تمامی افراد به کیفیت آن پی ببرند و سعی در خرید این محصول داشته باشند.

قیمت روز کتانی زنانه زیره ای وی ای بنابر کیفیت زیره متفاوت است، زیرا در تولید کتانی با قیمت بیشتر از زیره ای وی ای قالب‌گیری شده استفاده می شود، اما در سایر انواع این محصول از کناره های زیره سایر کتانی ها استفاده شده است و به همین دلیل قیمت و کیفیت پایین تری دارند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما