مرکز تولید صندل مردانه قهوه ای ساده

مرکز تولید صندل مردانه قهوه ای ساده این پاپوش مردانه بسیار زیبا را در سایز های مختلف و مدل های گوناگون با کیفیت های عالی تولید می کند و متناسب با سلیقه مشتریان و مصرف کنندگان آنها را در اختیار بازار داخلی در سراسر کشور قرار می‌ دهد و به عنوان مرکز تولید کننده این محصول وظیفه تامین نیاز بازار داخلی را برعهده دارد.

مرکز تولید صندل مردانه قهوه ای ساده

مشخصات انواع صندل مردانه قهوه ای

مشخصات انواع صندل مردانه قهوه ای صندل مردانه از جمله پاپوش های پرطرفدار آقایان در فصل گرم می باشد به خصوص آن دسته از افرادی که در فضای بیرون فعالیت می‌ کنند برای راحتی پا و جلوگیری از تعریق بیش از حد پا از آنها استفاده می کنند.

از رنگ های پرطرفدار این نمونه صندل ها می توان به رنگ قهوه ای اشاره کرد چراکه جزو رنگ های پایه و اصلی بوده و قابلیت ست کردن با سایر لباس های مختلف را دارا می باشد.

این محصول دارای مشخصات بسیار زیادی است که ما در این بخش به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.

  • یکی از مشخصات انواع صندل مردانه قهوه‌ ای، شیک بودن و طراحی خاص و منحصر به فرد آنها می باشد که با مدل‌ های مختلفی همراه می باشد.
  • در تولید آنها از چرم های مصنوعی یا طبیعی استفاده شده است که نمونه های چرم طبیعی از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشند.
  • دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی بوده و امکان راه رفتن راحت با آنها بسیار آسان می باشد.
  • دارای زیره، رویه و کفی مناسبی بوده و از ایجاد فشار به پا جلوگیری می کند.
  • به صورت جلو باز طراحی می گردند که این امر می‌ تواند به جریان آزاد هوا در بین انگشتان پا نیز کمک شایانی نماید.
  • از ایجاد فشارهای مختلف به پا جلوگیری کرده و برای سلامت پا و ستون فقرات و کمر بسیار مناسب می باشد.

بازار فروش صندل مردانه قهوه ای ساده

بازار فروش صندل مردانه قهوه ای ساده بازار فروش صندل مردانه قهوه ای ساده که به عنوان واحد فروش و نماینده عرضه کننده این محصول به صورت عمده فعالیت می‌ کند با ارائه طرح ها و مدل های مختلف در سایزهای گوناگون توانسته نیاز بسیاری از مصرف کنندگان و خریداران در سراسر کشور را به خوبی پوشش دهد.

این بازار فروش، محصولات خود را به صورت عمده عرضه می کند با فروش آنها به صورت مستقیم سبب کاهش قیمت و دست یافتن خریدار به سود بالا می شود.

متقاضیان می توانند از طریق این سایت اینترنتی و مدل های درج شده در آن با بازار فروش صندل مردانه ارتباط برقرار کرده و با انتخاب نمونه‌ های مورد پسند خود آنها را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما