مرکز تولید کتانی زیره پیو

یکی از کتانی هایی که از سوی برترین مراکز تولید کفش و کتانی عرضه گشته و ضمن به همراه داشتن زیبایی و ظاهر مناسب، مراقب کامل پاهای هر فردی می باشد، کتانی زیره پیو است که مورد پسند تیپ جوان نیز واقع شده و راه رفتن همراه با راحتی و لذت را از آن همه خواهد نمود. این زیره، باعث نرمی کتانی و انعطاف پذیری آن شده و همچنین مقاومت آن را نسبت به سایش و اصطکاک، افزایش خواهد داد.

مرکز تولید کتانی زیره پیو

مشخصات عمده کتانی زیره پیو

مشخصات عمده کتانی زیره پیو یکی از بهترین کتانی های موجود در بازار که با توجه به زیره‌ی مناسبی که در خود جای داده، مورد استقبال و تقاضای شدید واقع شده، کتانی زیره پی یو می باشد که نه تنها از بابت راحتی و کیفیت دارای تاییدیه های لازم بوده، بلکه ظاهری واقعاً زیبا را هم به تصویر می کشاند.

اگر بخواهیم شما را با مشخصات عمده کتانی PU آشنا نماییم، با استفاده از موارد زیر می توانیم آنها را بیان نماییم:

  1. از موادی با ساختار نرم در زیره‌ی این کتانی اسپرت استفاده شده که به انعطاف پذیری آن منجر شده اند.
  2. هر جفت زیره‌ی بکار رفته در این مدل کتانی ها دارای وزن بسیار کم، نهایت تا 200 گرم بوده و از همین رو منجر به شکل دهی یک کفش سبک و عالی شده اند.
  3. از قدرت اصطکاک متوسطی برخوردار بوده و از این حیث دارای امتیازات خوبی می باشند.
  4. یکی از ویژگی های برجسته ای که در این مدل کتانی ها وجود داشته و بیش از همه جلب توجه می کند، عایق حرارتی بودن آن است که در این صورت مانع از انتقال حرارت زمین به پاها خواهد شد.
  5. همچنین باید اضافه کرد که این مدل از کفش ها در مقابل شکستن هم مقاوم ظاهر شده اند.
  6. با توجه به زیره نرم و خوبی که دارند، از خستگی پا نیز جلوگیری خواهند کرد.

سفارش خرید کتانی زیره پیو اسپرت

سفارش خرید کتانی زیره پیو اسپرت در حال حاضر به تعداد 10 نوع زیره کفش در انواع کفش و کتانی های اسپرت مشاهده می شود که زیره هایی مانند پیو، پی وی سی، ترمو، ای وی اِی، لاستیک، چرم، ابری و … از جمله‌ی آنها به شمار می آیند، اما از بین این همه مورد ذکر شده، زیره پیو، برتر از همه واقع شده و در رده‌ی اول قرار گرفته است.

پس اگر به دنبال بهترین کتانی اسپرت می گردید، بهتر است از بین نمونه هایی که دارای زیره پیو هستند، به جستجوی محصول مورد نظر خود در هر طرح و رنگ دلخواه بپردازید.
این کتانی ها از دوام عمری برخوردار بوده و از تمام جوانب کمی و کیفی هم تمام و کمال به نظر می رسند.

اما برای ثبت سفارش خرید کتانی های اسپرت پیو هم می توانید از همین مرکز که به فروش عمده انواع محصولات مورد نظر مشغول است، اقدام نموده و به نتایج دلخواهی دست یابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما