مرکز صادرات کتانی مردانه EVA

کتانی مردانه EVA از جمله محصولاتی است که در نتیجه پیشرفت های حاصل در زمینه فرآوری اتیلن و محصولات وابسته به آن تولید شده و جهت استفاده هر چه مطلوب تر متقاضیان در اختیار آن ها قرار گرفته است. علت نام گذاری این محصول به دلیل وجود زیره ان ها است که از نوع خاصی اتیلن تولید شده و معمولا بر روی کتانی  اسپرت اصل به کار برده می شود. این نوع توسط مرکز صادرات کتانی اصل به اقصی نقاط جهان صادر می گردد. 

مرکز صادرات کتانی مردانه EVA

راهنمای جامع خرید کتانی مردانه

راهنمای جامع خرید کتانی مردانه

در موارد بسیاری دیده شده که بسیاری از آقایان به دنبال خرید یک جفت کتانی مردانه راحت، ساعت ها از وقت، انرژی و حوصله خود را صرف گشت و گذار و بازدید از فروشگاه های مختلف کفش می نمایند و در نهایت به دلیل عدم شناخت کافی از محصولات، دست خالی به خانه باز می گردند. 

کارشناسان و طراحان کفش های کتانی مردانه راهکار هایی را به عنوان راهنمای خرید این نوع کتانی ها برای شما عزیزان شرح داده اند تا بتوانید با به کار گیری آن ها خریدی مطلوب و مطمئن داشته باشید و از خرید خود لذت ببرید. 

این راهکار ها شامل موارد زیر می باشد: 

  • زیره این نوع محصول از جنس نوعی اتیلن است که با قرار گرفتن در مجاورت پلاستیک تبدیل به یک ماده پلاستیکی بسیار مقاوم و در عین حال بسیار انعطاف پذیر می باشد. پس زیره این محصول باید کاملا نرم و انعطاف پذیر بوده و هنگام گام برداشتن با آن ها فرد احساس فشار و سختی در قسمت کف و انگشتان ننماید. 
  • رویه این محصول از جنس کتان بسیار با کیفیت است که در سطح خود دارای روزنه هایی بسیار ریز و نا محسوس است و از این طریق جریان هوا را به داخل کفش عبور داده و به این وسیله از عرق کردن پا و گرم شدن آن که مضرات زیادی برای بدن دارد جلوگیری به عمل می آورد. 

بررسی بازار داخلی کتانی مردانه EVA

بررسی بازار داخلی کتانی مردانه EVA

به دلیل سبکی، لطافت، انعطاف پذیری و بسیاری محاسن دیگر  که برای کفش های کتانی EVA وجود دارد و همچنین با توجه به توصیه های مؤکد پزشکان و متخصصان ارتوپدی به استفاده از کفش های استاندارد، بسیاری از آقایان اعم از پیر و جوان در گروه های مختلف اجتماعی به خرید کتانی های EVA روی آورده اند که همین امر موجب رونق بازار داخلی خرید و فروش این محصول گردیده است. 

خرید و فروش این محصول در بازار داخلی به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می پذیرد که البته هر یک از آن ها، متقاضیان منحصر به خود را دارند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما