مرکز فروش صندل اسپرت دخترانه

صندل‌ها یکی از انواع کفش‌ها و یا بهتر بگوییم دمپایی‌های تابستانه هستند که به دلیل ظاهری مناسب و کیفیت خوبشان بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند و استفاده از آن‌ها در بین اقشار مختلف جامعه  از کودکان گرفته تا اشخاص کهن سال رواج زیادی دارد. صندل اسپرت دخترانه یکی از بهترین انواع این پاپوش‌ها هستند. فروش صندل اسپرت دخترانه به صورت اینترنتی و به وسیله همین سایت صورت می‌گیرد و شما می‌توانید انواع مختلفی از این کالا را از همین مرکز سفارش دهید.

مرکز فروش صندل اسپرت دخترانه

آشنایی با انواع و اقسام صندل

آشنایی با انواع و اقسام صندل صندل‌ها یکی از بهترین انواع کفش‌های تابستانه هستند که بسته به پارامترهای مختلف می‌توان آن‌ها را تقسیم بندی کرد و هر کدام به انواع و اقسام مختلفی تقسیم بندی می‌شوند.

به صورت کلی شاید بتوان این دسته از محصولات را به دو دسته صندل زنانه و مردانه تقسیم بندی کرد. صندل‌های زنانه خود از نظر شکل ظاهری به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه به چند مورد از آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • صندل گلادیاتور زنانه: استفاده از این کفش‌ها در روم باستان رواج داشته و دارای بندهایی هستند که تقریبا تا قوزک پا را می‌پاشند و به نوعی شبیه یک کفش با قسمت‌ها و منافذ باز است.
  • صندل زنانه اسلایدی: این پاپوش‌های زنانه با پاشنه‌های به نسبت بلند و به شکل گوه‌ای در بازار مشاهده می‌شوند. این دسته از صندل‌های زنانه به راحتی قابلیت ست کردن با لباس‌های مجلسی را دارند و استفاده از آن‌ها برای مراسم رسمی رواج دارد.
  • صندل زنانه اسپرت: این پاپوش‌ها جزو راحت‌ترین دسته‌های صندل زنانه قرار می‌گیرند. آن‌ها را با نام صندل بندی دخترانه و زنانه هم می‌شناسند زیرا دارای بند‌هایی است که با آن می‌توان اندازه پا را دقیق تنظیم کرد. 
  • صندل زنانه فلت: این دسته دارای شکل ظاهری ساده و فاقد پاشنه هستند. 

علاوه بر این، صندل‌های زنانه دسته‌های دیگری هم دارند. اما در مورد صندل‌های مردانه باید بگوییم که تنوع آن‌ها به نسبت صندل‌های زنانه بسیار کمتر است. به صورت کلی صندل مردانه را در دو نوع جلو باز و جلو بسته مشاهده می‌کنیم. صندل‌های جلو باز از نظر شکل ظاهری، تقریبا شبیه به کفش هستند هرچند دارای یکسری سوراخ‌ها و منافذی برای رد و بدل شدن هوا می‌باشند. 

صندل‌های جلو باز اما خود به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که مهمترین آن‌ها صندل‌های ساده و صندل‌های انگشتی است. 

یک نوع تقسیم بندی صندل‌ها، تقسیم بندی بر اساس نوع ماده اولیه استفاده شده در تولید صندل است که از این حیث دو دسته صندل‌های چرمی و صندل پلاستیکی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

موارد تأثیرگذار بر قیمت صندل اسپرت دخترانه

موارد تأثیرگذار بر قیمت صندل اسپرت دخترانه پارامترهای مختلفی بر قیمت صندل اسپرت دخترانه اثر گذار است و بدون در نظر گرفتن این پارامتر‌های مهم ارائه اطلاعات دقیقی در مورد قیمت خرید این محصولات امکان پذیر نیست.

از جمله مهمترین این پارامترها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس مواد استفاده شده در تولید صندل و یا به عبارتی چرمی بودن یا پلاستیکی بودن آن
  • شکل ظاهری و نوع طراحی صندل
  • طبی یا غیر طبی بودن صندل 
  • برند تولید کننده صندل 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما