مرکز فروش صندل زیره پیو

صندل زیره پیو از بهترین و راحت ترین انواع صندل محسوب می شود. این مدل از صندل ها فروش بالایی را در بازار تجربه می کنند و طرفداران بسیاری بین افراد علاقه مند به صندل دارند. این مرکز به عنوان یکی از باسابقه ترین مراکز فروش صندل توانسته با عرضه انواع صندل زیره پیو درجه یک، درصد رضایت بسیار بالایی را در بین مشتریان به دست آورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه خرید این صندل ها تماس بگیرید.

مرکز فروش صندل زیره پیو

کارایی انواع صندل زیره پیو

کارایی انواع صندل زیره پیو صندل هایی که جنس زیره پیو دارند در واقع از همان ماده Polyurethane یا به اصطلاح PU تولید شده اند. پلی اورتان یک ماده شیمیایی می باشد که کاربرد بسیار گسترده ای در صنعت دارد. این ماده که از آن فوم های نرم و راحت تولید می شود، پرمصرف ترین ماده شیمایی در تولید صندل های پیو است.

صندل هایی که زیره آنها از جنس پیو تولید می شود بسیار کارا هستند چراکه علاوه بر نرمی و لطافت بالا، بسیار مقاوم هستند و نسبت به صندل هایی که از جنس های دیگر تولید می شوند دیرتر دچار پارگی و فرسودگی می شوند.

این صندل ها به دلیل استفاده از زیره پیو در مقابل نفوذ آب مقاوم هستند و به هیچ وجه آب از کف صندل وارد زیره نمی شود. بسیاری افراد صندل ها را به دلیل سبکی آنها نسبت به کفش انتخاب می کنند بنابراین مهم است که در تولید صندل چه متریالی به کار رفته باشد تا وزن صندل به حداقل برسد. مزیت زیره پیو وزن بسیار کم آن است به طوری که حتی صندل های پاشنه ضخیم و بلند نیز وزن بسیار کمی دارند.

صندل های زیره پیو در تنوع بالایی از طرح و رنگ تولید می شوند و برای موقعیت های مختلف می توان از آنها استفاده کرد. کاربرد این صندل ها هم در منزل بوده و هم می توان از آنها برای بیرون از منزل و پیاده روی های کوتاه استفاده کرد.

علاوه بر صندل های معمولی در تهیه صندل های طبی نیز از زیره پیو استفاده می شود بنابراین با تهیه نوع طبی صندل زیره پیو می توانید از نرمی و راحتی فوق العاده این صندل ها بهره مند شوید.

سفارش عمده صندل زیره پیو

سفارش عمده صندل زیره پیو با مراجعه به بازار صندل علاوه بر خرید مستقیم، سفارش صندل به صورت عمده نیز ممکن است. این صندل ها به هر میزان درخواستی و با هر نوع سایز و طرح قابل تهیه در مقیاس بالا هستند. در صورت خرید عمده صندل های درجه یک زیره پیو از حداقل قیمت بهره مند خواهید شد.

لازم به ذکر است کیفیت این صندل ها کاملا تضمین شده بوده و سفارشات در بالاترین کیفیت ممکن به دست شما خواهد رسید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما