مرکز فروش صندل مردانه عمده

تولید صندل پسرانه کیفیت صندل های اصلی در ایران متفاوت است. برخی از آنها از کشورهای دیگر وارد می شود بسیاری از محصولات دیگر توسط شرکت های داخلی تولید می شوند. لیست قیمت صندل مردانه ایرانی را می توانید در فروشگاه ها یا دفاتر فروش آن در سراسر کشور پیدا کنید.

صندل مردانه عمده ترکیه در بسیاری از شهرهای این کشور به فروش می رسد. این کفش ها نیز به صورت آنلاین در وب سایت های مختلف به فروش می رسند که بسته به کیفیت و اندازه ، قیمت های متفاوتی دارند.

مرکز فروش صندل مردانه عمده

معرفی انواع صندل مردانه

معرفی انواع صندل مردانه بهترین صندل مردانه روانه بازار شد بهترین مدل های صندل مردانه در سال 2021 بر اساس سبک های قدیمی تر است. در این قسمت 10 مدل برتر سال را معرفی می کنیم ، پس با ما همراه باشید.

بریکنستاک مجالی صندل های سبک های فوق برای اولین بار در سال 1960 منتشر شد. این نوع کفش های تابستانی به دلیل ظاهر شیک ، رسمی و خاص خود شناخته می شوند و به دلیل بندهای متقاطع روی انگشت شست معروف هستند. مواد قابل انعطاف هستند و افراد هنگام راه رفتن احساس راحتی بیشتری می کنند.

هادسون ماتو برخی افراد کفش های باز را به صندل های باز ترجیح می دهند ، اما نمی توانند در تابستان گرم کفش ورزشی بپوشند. طراحان کفش و صندل با طراحی یک صندل حصیری بسته جلویی که می تواند هوا را به گردش درآورد و انگشتان پای افراد را بپوشاند ، راهی مدرن برای جلب رضایت مشتریان خاص خود یافته اند. هنگام ساخت این کفش تابستانی ، از کمربندهای زیادی به جای کوسن استفاده شد! ! !

هگزیندائو این سبک صندل با کمربند پهن محبوب است. بندهای این صندل با بندهای چوبی یا چسب روی بندها ثابت می شوند و به افراد حس کلاسیک می بخشد. در مقایسه با سایر سبک های موجود در بازار ، اکثر مردان سرسخت صندل های رودخانه ایسلند را ترجیح می دهند و طرفداران سخت کوش هستند.

Adidas Sdilette یکی از جدیدترین مدل های کفش تابستانی آدیداس که به تازگی وارد بازار مد شده است ، صندل های Adidas Adilette است.

هزینه و وزن این محصول بسیار کمتر از مدل های دیگر است ، بنابراین افراد هنگام استفاده از آن احساس راحتی بیشتری خواهند کرد. سگک انبه این صندل های تمام چرم توسط بهترین تولید کنندگان کفش در اسپانیا طراحی و تولید شده اند. پوشیدن این کفش های تابستانی حسن نیت وصف ناپذیری را برای شما به ارمغان می آورد و ظاهری متفاوت از دیگر طرفداران مد ایجاد می کند.

کورت گیگر کل ایده طراحی و ساخت این محصول برگرفته از صندل های سنتی و صندل های قدیمی است ، با این تفاوت که رنگ بندی آن مدرن تر شده است ، به طوری که امروزه به دلیل ظاهر اسپرت و زیبایش شناخته شده است.

کفش های کتانی با صندل های مردانه Kurt Geiger بهترین انتخاب برای پوشاک مردانه هستند. A.P.C تمام صندلی های چرمی در ایتالیا تولید می شوند و فقط مشکی در بازار دیده می شود. اگر کت و شلوار لباس شما مشکی است ، این نوع کفش تابستانی مناسب ترین است برای خرید ، مطابق استاندارد طراحی شده ، کمترین آسیب پذیری را برای شما به همراه خواهد داشت. توا بندهای پهن صندل Teva از پارچه سبز ساخته شده است.به گفته فروشنده ، مواد از قوی ترین نوع پارچه موجود در بازار انتخاب شده است.

سبز یکی از بهترین رنگ ها در بهار و تابستان است و می توان از آن برای ایجاد ظاهری ساده و شیک استفاده کرد. توصیه می شود این کفش های بهاری را با لباس هایی که برای لباس های نظامی طراحی شده اند هماهنگ نکنید ؛ ممکن است از نتایج راضی نباشید. آلدو به راحتی می توان رنگ های متنوعی برای صندل های آلدو تنظیم کرد ؛ زیرا کمربند این کفش تابستانی باز قهوه ای روشن است که ترکیب زیبایی را با رنگ های دیگر ایجاد می کند.

با کمک این صندل ها ، مردان می توانند ظاهر کلاسیک خود را حفظ کرده و بیشتر از همیشه شیک و مرتب به نظر برسند. دریس ون نوتن صندل های زیبا Dries Van Noten را می توان بدون هیچ محدودیتی در محل کار ، پیاده روی روزانه ، سفرهای ساحلی و و استفاده کرد و می تواند انتظارات خریداران را برای محصولات شیک و کاربردی برآورده کند.

طرحهای مختلف صندل مردانه

طرحهای مختلف صندل مردانه صندل چرم مردانه: در مقایسه با دیگر صندل های موجود در بازار ، این صندل شکل بسیار زیبایی دارد. با توجه به جنس چرم مورد استفاده در فرایند تولید ، این مدل ها گران تر هستند. معمولا مردان علاقه مند به استفاده از این سبک صندل هستند ، احتمالاً به دلیل راحتی ، نرمی و دوام صندل های چرمی.

صندل های اسپرت مردانه: این صندل ها اسپرت هستند ، اما ورزش به این معنا نیست که این کفش اسپرت است. برعکس ، به این معنی است که برای افراد جوان مناسب است. پخش صندل مردانه چرمی معمولا توسط افراد مسن استفاده می شود. البته این یک باور جهانی نیست ، افراد در هر سنی و سلیقه می توانند مدلهای مورد نظر خود را ایجاد کنند.

صندل های رسمی مردانه: این سبک صندل ها ظاهر تمام صندل های مردانه را تشکیل می دهند. تقریباً می توان گفت که صندل های مردانه اغلب پنجه باز هستند. دلیل این امر این است که هنگام پوشیدن صندل راحت است ، زیرا پاهای شما عرق نمی کند و احساس راحتی زیادی خواهید کرد.

صندل های بند دار مردانه: این نوع صندل دارای بندهایی در قسمت پایینی است. یکی از مزایای این مدل راحتی راه رفتن است. چون بندهای روی پایینی می تواند از افتادن صندل ها از قسمت پایینی جلوگیری کند ، می توانید به راحتی مسافت های طولانی را طی کنید انجام دادن.

صندل بدون بند مردانه: این صندل ها فاقد بند هستند و شبیه دمپایی هستند حتی برخی از سبک ها بدون بند وجود دارد که انگشت شست پا را در یک حلقه قرار می دهد. مدلهای بدون بند به طور کلی ارزان تر از مدلهای بدون بند هستند.

رنگبندی صندل مردانه عمده

رنگبندی صندل مردانه عمده فروش عمده دمپایی مردانه فروش عمده صندل مردانه در رنگها و طرحهای مختلف ، با استفاده از بهترین متریال ، همه در اندازه اصلی

عرضه صندل عمده مردانه با زیره PU و رویه چرم مصنوعی با کیفیت بالا عرضه محصولات مشکی ، قهوه ای ، عسلی و زرد

توزیع کننده صندل مردانه عمده درجه یک

توزیع کننده صندل مردانه عمده درجه یک شما می توانید برای خرید صندل عمده طبی مردانه ارزان را در بازار داخلی خریداری کنید. انواع مختلف صندل ، مواد درجه یک تولید شده و فروخته شده در کارخانه ها ، کارخانه های مختلف در بازار رقابتی که ایجاد می کنند با یکدیگر رقابت می کنند. اگر محصولات مختلفی را برای جذب مشتری با قیمت پایین و کیفیت بالا تولید کنند ، جذب مشتری باعث خرید بیشتر می شود و خرید بیشتر باعث ایجاد یک نام تجاری می شود.

این شرکت از طریق نمایندگی های خود انواع صندل در ایران تولید می کند آنها تمام شهرهای کشور را تأمین می کنند. این شرکت ها همچنین در بازارهای جهانی و بین المللی که انواع کفش های پا را ارائه می دهند ، نمایندگی دارند. این مراکز لباس رسمی ، کمربند و لباس ورزشی می فروشند. صندل های ورزشی یکی از زیباترین انواع هستند و طرفداران زیادی دارند. صندل بخرید برای ورزش های مردانه ، لطفاً به فروشگاه آنلاین بازار تزار مراجعه کنید

تولید صندل پسرانه کیفیت صندل های اصلی در ایران متفاوت است. برخی از آنها از کشورهای دیگر وارد می شود بسیاری از محصولات دیگر توسط شرکت های داخلی تولید می شوند. لیست قیمت صندل مردانه ایرانی را می توانید در فروشگاه ها یا دفاتر فروش آن در سراسر کشور پیدا کنید. صندل مردانه ترکیه در بسیاری از شهرهای این کشور به فروش می رسد. این کفش ها نیز به صورت آنلاین در وب سایت های مختلف به فروش می رسند که بسته به کیفیت و اندازه ، قیمت های متفاوتی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما