مرکز پخش صندل هندی دخترانه

صندل یکی از پر استفاده ترین وسیله برای دختران است، زیرا هم در مهمانی، بیرون، مجالس، خانه استفاده می کنند، و یکی از این صندل ها صندل هندی دخترانه است، که بسیار زیبا و شیک بوده. این صندل ها در انواع طرح و رنگ و سایز تولید و پخش می شود، زیرا دختران مخصوصا در فصل های تابستان از این محصول بسیار استفاده می کنند، و مدرن است. و پاها عرق نمی کند.

مرکز پخش صندل هندی دخترانه

نحوه تولید صندل هندی دخترانه

نحوه تولید صندل هندی دخترانه برای تولید صندل از یک چرم استفاده می کنند، اول، با توجه به اندازه پاهای هر شخص کمی بزرگتر فوم را برش میزنند، دوم، و پارچه چرم را روی فوم قرار داده و می دوزند، سوم، سه عدد جای سوراخ میزارند تا بند که، به آن بند انگشتی می گویند درست می کنند، و با مروارید و یا در رنگ های مختلف آن را تولید می کنند. 

یکی دیگر از این مدل، استفاده از چرم و پارچه های رنگی، که اول چرم را برش زده، دوم، پارچه را مطابق آن بر روی چرم گذاشته و دور دوزی کرده، سوم با استفاده از بند یک صندل هندی زیبا می شود، که می توان روی آن با پاپیون، و یا هر وسیله دیگر آن را تزئین کنند، که مطابق سلیقه هر خانمی باشد.

این صندل ها در انواع رنگ ها و مطابق سایز پاها تولید می شود، و به صورت عمده به مراکز کفش و صندل فروشی توزیع می شود، که در رنگ آبی، هفت رنگ، سفید، صورتی، مشکی و غیره وجود دارد، و هر کس با صندل مد نظر خود خریداری می کند.

بررسی عوامل موثر بر قیمت صندل هندی

بررسی عوامل موثر بر قیمت صندل هندی برای خرید صندل زنانه می توانید به انواع مراکز و فروشگاه های صندل فروشی مراجعه کنید، و بهترین آن را تهیه کنید، زیرا صندل نیز مانند مانتو، شال و هر لباس دیگر مهم است و باعث زیبایی استایل می شود، مخصوصا که می توان این صندل ها را در انواع مهمانی ها و مجالس ها استفاده کرد. و یا حتی از طریق اینترنت و سایت های معتبر نیز آنلاین سفارش دهید.

صندل هندی یکی از بهترین و معروف ترین کالا است، و خانم ها از این کالا بسیار استفاده می کنند، حتی برای خانه تا همیشه آراسته باشند، خانم هایی که شیک پوش هستند می توانند با این صندل شیک پوشی خود را دو برابر کنند، بازار فروش صندل در همه شهر های تهران، یزد، اصفهان، اهواز و غیره قابل خریداری است. و یکی از مهم ترین عواملی که بر قیمت آن تاثیر دارد، کیفیت است. 

زیرا هر چه کیفیت بالا باشد، خریداران زیادی به خود جذب می کنند. و باید از بهترین جنس استفاده شود.و اگر محصول کیفیت پایینی داشته باشد، قطعا قیمت زیادی ندارد و همان طور از این صندل استفاده نمی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما